|
کدخبر: 261156

تردید یحیی برای ماندن در جمع سرخپوشان

باشگاه پرسپولیس شایعه مذاکره اش با سرمربیان دیگر را تکذیب کرد اما یحیی گل محمدی هنوز شایعه مذاکراتش با باشگاه های دیگر را تکذیب نکرده است.

باشگاه پرسپولیس در حالی تاکید کرد یحیی گل محمدی فصل بعد هم سرمربی این تیم است که زمزمه های زیادی در مورد مذاکرات متعدد این مربی با چند باشگاه صنعتی به گوش می رسد.

طی ۲۴ ساعت اخیر زمزمه های زیادی در مورد اخراج یحیی گل محمدی و دستیارانش به گوش می رسید و این شایعات حکایت از آن داشت رضا درویش به دنبال جذب یک مربی خارجی است و مذاکراتی نیز در این خصوص داشته است. اما مدیرعامل سرخ ها بلافاصله پس از انتشار این اخبار در مصاحبه ای تاکید کرد یحیی گل محمدی مورد تایید او است و برای فصل بعد هم سرمربی پرسپولیس یحیی گل محمدی خواهد ماند.

این حمایت در حالی از سوی درویش رخ داده که هنوز یحیی گل محمدی موضع خود را در خصوص ماندن یا رفتن مشخص نکرده است. به هرحال اگر طی ۲۴ ساعت اخیر خبرهایی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با سرمربیان دیگر برای جانشینی یحیی شنیده شده، از مدتها قبل هم خبرهای زیادی در مورد مذاکرات متعدد یحیی گل محمدی با چند باشگاه متمول صنعتی نیز منتشر شده است. شایعاتی که در دو روز اخیر به اوج رسیده و باعث شده ادامه همکاری یحیی گل محمدی با پرسپولیس در هاله ای از ابهام باشد.

به هرحال این یک واقعیت است که استعفاهای گاه و بیگاه یحیی گل محمدی به شدت هواداران پرسپولیس و حتی مدیران باشگاه را نسبت به این مربی بی اعتماد کرده و این یک ابهام بزرگ است که یحیی در پرسپولیس می ماند یا نه.

جالب اینجاست باشگاه پرسپولیس شایعه مذاکراتش با سایر مربیان را تکذیب و تاکید کرد یحیی فصل بعد هم در پرسپولیس خواهد ماند اما یحیی گل محمدی هنوز شایعه مذاکراتش با باشگاه های دیگر را تکذیب نکرده و مشخص نکرده در فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند یا نه. باید دید سرمربی سرخ ها بالاخره پاسخ این ابهامات را خواهد داد یا نه.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها