|
کدخبر: 260544

آتش تند یک ستاره یاغی مقابل سپاهان

شهریار مغانلو امشب انگیزه های ویژه ای برای باز کردن دروازه پرسپولیس خواهد داشت.

فوتبال آتش تند یک ستاره یاغی مقابل سپاهان

بی تردید امشب شاهد جدال جذاب خطوط حمله پرقدرت سپاهان و پرسپولیس مقابل خطوط دفاعی متزلزل یکدیگر خواهیم بود.

تقابل پرسپولیس و سپاهان در فوتبال باشگاهی ایران جدالی همواره جذاب است، حتی اگر بر سر جام نباشد. به هرحال کار پرسپولیس برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی نسبت به فصل های گذشته بسیار سخت شده و تنها پیروزی در هر ۴ دیدار باقی مانده و شکست استقلال در دیدارهای باقی مانده می تواند باعث شود پرسپولیس و یحیی جام بگیرند. اما با وجود تمام این اما و اگرها، سرخ ها هرگز جدال با سپاهان را دست‌کم نخواهند گرفت. هم از نظر فنی و جایگاه دو تیم در جدول برای کسب عنوان نایب قهرمانی و هم از نظر حاشیه ای و شایعاتی که پیرامون آینده شغلی یحیی گل‌محمدی در اصفهان به گوش می رسد.

اما کنار تمام این جذابیت ها باید یک دوئل ویژه را نیز در بازی امشب زیر نظر گرفت. جدال جذاب شهریار مغانلو و خط دفاعی پرسپولیس که شاید رهبری آن برعهده سیدجلال حسینی باشد.

چند روز قبل و بلافاصله بعد از پیروزی سپاهان مقابل پیکان، خبری منتشر شد مبنی بر این که شهریار مغانلو از حضور در این مسابقه محروم است اما در ادامه این خبر تصحیح و مشخص شد مهاجم اول این روزهای سپاهانی ها مشکلی برای همراهی تیمش در اولین ال کلاسیکوی قرن فوتبال ایران نداشته و می تواند برابر همبازیان سابقش قرار گیرد تا یک نبرد خاص رقم بخورد.

به هرحال حتما می‌دانید که جدایی مغانلو از پرسپولیس چندان بی‌حاشیه نبود. پیوستن او به تیم رقیب که حتی به کری های برخی مجری های تلویزیونی شبکه های بومی در دیار نصف جهان رسید و در ادامه با اقدام شهریار مبنی بر پاک کردن تصاویرش با پیراهن پرسپولیس از اینستاگرام همراه شد، حسابی هواداران پرسپولیس را آشفته کرد.

ابتدا این گمان می رفت در همان بازی رفت شاهد رویارویی پرحاشیه شهریار و پرسپولیسی ها باشیم اما محرم نویدکیا او را نیمکت‌نشین کرد و در نیمه دوم این مهاجم را به زمین فرستاد. حالا در بازی برگشت مغانلو شرایط متفاوتی را تجربه می کند و این روزها مهاجم اول زردپوشان اصفهانی است. مهاجمی که با ۹ گل زده، آقای گل بدون پنالتی لیگ برتر است و گادوین منشا، کوین یامگا و لوسیانو پریرا که در جدول رده بندی بهترین گلزنان لیگ بیست و یکم، بالاتر از او قرار گرفته اند، کمتر از ۹ گل در جریان بازی زده‌اند. آماری که باعث شده شهریار بهترین گلزن ایرانی لیگ برتر محسوب شود.

از این رو باید دید امشب شهریار مغانلو مقابل خط دفاعی پرسپولیس چه نمایشی را ارائه خواهد داد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها