|
کدخبر: 258138

گوهری در حد پرسپولیس نیست / یحیی روحیه بازیکنان را خراب نکند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتصاب محمد محمدی به عنوان معاون باشگاه و تهدیدش به استقلالی شدن در صورت رخ دادن این اتفاق توضیح داد.

فوتبال گوهری در حد پرسپولیس نیست / یحیی روحیه بازیکنان را خراب نکند

وحید قلیچ در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و بازگشت حامد لک به تمرینات اظهار داشت: من از اوضاع داخلی پرسپولیس خبر ندارم ولی بازگشت حامد لک اتفاق خوبی بود چون در پست دروازه واقعاً مشکل داشتیم و زمانی که حامد لک درون دروازه باشد دلمان قرص‌تر است و خیالمان راحت‌تر. من نمی‌خواهم احمد گوهری را تخریب کنم ولی واقعاً در حد پرسپولیس نیست و با این روحیه ضعیف و استرسی که دارد من مانده‌ام چطور حتی در صنعت نفت بازی می‌کرد، چه برسد به اینکه به پرسپولیس بیاید. اگر اینطور که می‌گویند حامد لک آماده باشد و در بازی با پیکان بازی کند خبر و اتفاق خوبی است و ما در این ۶ هفته نیاز به یک گلر خوب داریم.

وی در مورد برخورد کادرفنی پرسپولیس با مهدی عبدی گفت: من مهدی عبدی را از نزدیک می‌شناسم. این بچه نه روحیه چالشی دارد و نه بی ادب و بی انضباط است و به نظرم یحیی گل‌محمدی بیش از حد دارد به بازیکنان سخت می‌گیرد و روی آنها اعمال زور می‌کند. درست است که با بی انضباطی باید برخورد شود ولی به رفتار و منش و گذشته بازیکن هم باید نگاه کنید و کسی که سابقه بی‌انضباطی نداشته دفعه اول با یک تذکر می‌شود موضوع را حل و فصل کرد نه اینکه در آستانه بازی‌های حساس روحیه بازیکن را خراب کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار استقلال مقابل سپاهان و امیدواری پرسپولیسی‌ها به اینکه تیم اصفهانی از آبی‌پوشان امتیاز بگیرد تا آنها به صدر نزدیک شوند، خاطرنشان کرد: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است و ما هم به عنوان پرسپولیسی امیدواریم قهرمان شویم ولی انصافاً استقلال تا اینجای کار خوب جلو آمده و اگر واقعاً عزمشان برای قهرمان شدن جزم باشد سپاهان و هیچ تیم دیگری جلودارشان نیست. امیدوارم امتیاز از دست بدهند ولی خب با توجه به چیزی که الان دیدم احتمالش کم است.

قلیچ در مورد وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان و توافق باشگاه با سرلک و ترابی توضیح داد: من نمی‌دانم در باشگاه چه خبر است و هر روز خبر از توافق با یک نفر داده می‌شود ولی به تجربه می‌گویم تا زمانی که قرارداد رسمی امضا نشود چیزی را باور نمی‌کنم. من بعید می‌دانم سرلک در پرسپولیس بماند و حس می‌کنم فصل بعد او در قطر بازی خواهد کرد. قبلاً هم اینطور بود بازیکن می‌آمد و می‌گفت پیراهن پرسپولیس را با دنیا عوض نمی‌کنم و هفته بعد با لوگوی یک باشگاه دیگر عکس می‌گرفت.

وی در مورد عملکرد درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: من نظری در این مورد نمی‌دهم و امیدوارم درویش در کارش موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتصاب محمد محمدی به عنوان معاون باشگاه و اینکه گفته بود در صورت رخ دادن چنین اتفاقی هوادار استقلال خواهد شد، توضیح داد: من آن حرف را زدم که شاید باعث شود مسئولان باشگاه به خودشان بیایند و از این تصمیم منصرف شوند ولی دیدم برای کسی مهم نیست وحید قلیچ استقلالی شود. یک کاری کردند نتوانیم حرف بزنیم و کلی اتهام به ما زدند و گفتند فلانی ۳ تا خانه و ۳ تا مغازه دارد در حالیکه من در هفت آسمان یک ستاره هم ندارم. به هر حال سعی می‌کنم این ۶ هفته را به احترام پرسپولیس و هوادارانش سکوت کنم ولی بعدش این سینه را که صندوقچه اسرار است باز می‌کنم و خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر