|
کدخبر: 256477 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با دو کارشناس فوتبال:

جای خالی عادل در فوتبال ما حس می‌شود / برنامه میثاقی چنگی به دل نمی‌زند

خبر بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون به تدریج رنگ واقعیت به خود می گیرد. اخیرا رهبر انقلاب نیز موافقت ضمنی خود را درباره این موضوع اعلام کرده است.

فوتبال جای خالی عادل در فوتبال ما حس می‌شود / برنامه میثاقی چنگی به دل نمی‌زند

خبر بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون روز به روز قوت بیشتری می گیرد. اخیرا رهبر انقلاب نیز موافقت خود را درباره حضور مجدد فردوسی پور در صدا و سیما اعلام کرده است. ولی در این بین شنیده می شود که عادل برای بازگشت شرطی گذاشته است. آن شرط هم تعطیلی برنامه فوتبال برتر با اجرای محمد حسین میثاقی است. علی رغم اینکه  فردوسی پور این موضوع را تکذیب کرده است ولی همگان از اختلاف عمیق این دو مجری مطلع هستند. گسترش نیوز برای بررسی بیشتر این موضوع مصاحبه ای با دو تن از کارشناسان فوتبال کشور انجام داده است که آن را می خوانید.

محصص-کارشناس

حضور عادل باعث پیشرفت فوتبال ما می‌شود

مرتضی محصص مربی و تحلیل‌گر فوتبال در رابطه با بازگشت فردوسی پوربه برنامه پر طرفدار تلویزیونی می گوید: بنده سعادت حضور در چند برنامه آقای فردوسی پور را دارم و باید عرض کنم که برای عادل احترام زیادی قائل هستم. یک مثال معروف در دنیای فوتبال رایج است؛ آن مثال این است که با داشتن افراد لایق همیشه امکان پیشرفت روز افزون وجود دارد. من معتقدم که عادل فردوسی پور یک شخص بسیار لایق و ارزشمند است که جای خالی او به شدت در فوتبال ما حس می شود.

او در ادامه افزود: بنده از طرفداران آقای فردوسی پور هستم و آرزو می‌کنم که عادل هر چه سریع تر به قاب تلویزیون برگردد. در هر حال فوتبال ملی ما باید از وجود چنین فرد با دانشی و سالمی بهره مند شود. حضور اشخاص محبوبی مانند عادل که مطالعه بسیار خوبی هم در زمینه تخصصی خود دارند، یقینا باعث پیشرفت فوتبال ما می شود. انسانی که شایستگی خود را در تمامی این سال ها به همگان ثابت کرده، دیگر نیازی به تمجید امثال بنده ندارد. امیدوارم مشکلات پیش رو زودتر رفع شود و عادل فردوسی پور را بار دیگر در جایگاهی که لیاقتش را دارد ببینیم.

وحید-قلیچ

عادل هیچگاه به پیشکسوت خود خیانت نکرد

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیز در این رابطه اظهار کرد: به نظر من بازگشت عادل می تواند بهترین خبر برای فوتبال ما در آستانه بازی های جام جهانی باشد. عادل به واقع فرزند رسانه است و وقتی که در گذشته یک برنامه بسیار پر مخاطب در تلویزیون داشت و مردم نیز به شدت او و برنامه نود را دوست داشتند، پس دیگر بحثی در حقانیت ایشان وجود ندارد. او در حد توان سعی می‌کرد که عدالت را در فوتبال ما برقرار کند و حضورش در این فوتبال قطعا مفید خواهد بود. دانش و آگاهی عادل از مسائل مختلف فوتبال کشور زبانزد است. این موضوع که او را از جایگاهش دور کردند واقعا بی معنی و تعجب آور بود.

او درباره شرط احتمالی فردوسی پور در خصوص حذف برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: انصافا برنامه آقای میثاقی چنگی به دل نمی‌زند و به عقیده من مخاطب آنچنانی هم ندارد. برنامه فوتبال برتر به هیچ وجه موفق نشد که جای خالی برنامه عادل فردوسی پور را پر کند. بی شک برنامه نود یک سر و گردن بالاتر از برنامه میثاقی است. زمانی که آقای میثاقی به دنبال صندلی عادل بود، طبیعتا باید فکر چنین روزی را هم می‌کرد. عادل در زمان حضورش در تلویزیون هیچگاه به پیشکسوتش خیانت نکرد ولی متاسفانه برخی راه را اشتباه رفتند. مطمئن باشید که همه از بازگشت عادل فردوسی پور استقبال خواهند کرد.

  • ناشناس ارسالی در

    امثال میثاقی ها در سیستم فشل مملکت بسیار ند .. رو اعصاب و مخ مردم..

ارسال نظر