|
کدخبر: 254829

کشف یحیی در یک قدمی استقلال؟

در روزهای اخیر برخی اخبار به نقل از منابع داخل باشگاه استقلال مبنی بر بازگشت احتمالی دو بازیکن سرباز استقلال به‌خصوص مرادمند به این باشگاه درحالی مطرح شده است.

فوتبال کشف یحیی در یک قدمی استقلال؟

تحولات جدید پیرامون این دو بازیکن حاکی از آن است که مرادمند به‌دنبال آن است تا با توجه به کفالتی که می‌گیرد، به‌صورت قانونی کسری قابل‌توجهی را گرفته و به‌زودی به دوران خدمت خود پایان بدهد و از سوی دیگر سیاوش یزدانی هم درحال پیگیری امور مربوط به کنکور دکتری است تا از این طریق به قول مسئولان نظام‌وظیفه استپ خدمتی بزند و از ملوان برود.

هرچند در این میان با وجود آنکه طبق شنیده‌ها درنهایت تا یک هفته آینده پاسخ استعلام درباره کفالت مرادمند آمده و به‌صورت رسمی از طرف سازمان نظام‌وظیفه مدت‌زمان کسری خدمت وی اعلام می‌شود، این بازیکن چند روز پیش با انتشار پیامی کوتاه نسبت به این موضوع یعنی بازگشت زودهنگام به استقلال واکنش نشان داد و نوشت: «در روزهای تنهایی خیلی‌ها را شناختم، به‌خصوص آنهایی که باید می‌بودند و نبودند اما شانه خالی کردند، آنهایی که وعده دادند و... این استوری را فقط برای تمام کردن شایعات منتشر کردم، مثل روزهای گذشته تاکید می‌کنم سرباز باشگاه ملوان هستم. به اخباری که ساخته می‌شود توجه نکنید بهتر است. یا علی!»

درخصوص مرادمند به‌محض اینکه پاسخ استعلام سازمان نظام‌وظیفه برسد، بلافاصله در سیستم اداری نیروی دریایی ثبت شده و طبق آن تصمیم‌گیری بعدی درباره این بازیکن و مدت‌زمان باقی‌مانده خدمت وی صورت می‌گیرد، این درحالی است که تا آن روز مرادمند همچنان سرباز ملوان محسوب شده و باید به تمریناتش با این باشگاه ادامه بدهد.

طبق اعلام برخی رسانه‌ها درباره مدافع جسور سابق آبی‌ها که فعلا سرباز ملوان است این‌طور شنیده می‌شود که مرادمند از طریق حضور پدرش در جبهه و همچنین متاهل بودن و داشتن فرزند، توانست کسری خدمت قابل‌توجهی درحدود ۲۲ ماه کسب کند، به‌نحوی‌ که این بازیکن تنها نیاز به سپری کردن دو ماه خدمت آموزشی داشت. از آنجایی‌که مرادمند در تاریخ اول اسفند راهی خدمت سربازی شد، دوران آموزشی او در ابتدای اردیبهشت به پایان می‌رسد و چنانچه با کسری خدمت این بازیکن موافقت شود، او قادر خواهد بود تا از اول ماه آینده به تمرینات تیمش یعنی استقلال اضافه شود.

سمیعی، معاون حقوقی استقلال درباره آخرین وضعیت مرادمند چندی پیش گفته بود: «هر زمان آقای مرادمند از خدمت سربازی مرخص شدند و به تمرینات استقلال اضافه شدند آنگاه با توجه به اینکه نام این بازیکن هنوز در لیست استقلال است و تاکنون در لیست تیم دیگری قرار نگرفته و کارت بازی برای ایشان صادر نشده است، از سازمان لیگ برای صدور کارت بازی ایشان قطعا استعلام کرده و هماهنگ با فدراسیون و سازمان لیگ عمل خواهیم کرد. این درحالی است که با اعلام یکی از مسئولان باشگاه ملوان کارت بازی هردو بازیکن سابق استقلال برای بازی در ملوان صادر شده و تنها به دلیل آنکه آنها از لحاظ روحی و روانی مهیای حضور در میدان نیستند؛ مازیار زارع از وجود آنها در ترکیب تیمش اسفتاده نکرده و زارع نیز منتظر است تا شرایط روحی این دو که البته قرارداد مالی هم با ملوان ندارند بهتر شده تا برای بازی‌های بعدی از آنها استفاده کند.»

از سوی دیگر درباره یزدانی نیز شنیده می‌شود چند روز پیش در آزمون دکتری شرکت کرده اما از آنجایی‌که زمان قطعی پاسخ این آزمون شهریورماه اعلام خواهد شد، به نظر می‌رسد تا آن زمان راهی برای بازگشت یزدانی وجود نداشته باشد، هرچند طبق شنیده‌ها گویا ملاک عمل، پاسخ اولیه آزمون دکتری خواهد بود که در این صورت امیدها برای بازگشت زودتر از موعد مقرر یزدانی درصورت قبولی در این آزمون وجود خواهد داشت.

مرادمند تا پایان این فصل با استقلال قرارداد دارد و یزدانی هم تا انتهای فصل بیست‌ودوم. با این حساب باید منتظر ماند و دید دو مدافع استقلال چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت. یکی از مسئولان ملوان در این خصوص گفت: «این دو بازیکن فعلا سرباز ملوان هستند و هر زمان که تسویه کردند و کارت پایان‌خدمت برای آنها صادر شد می‌توانند از جمع ملوانی‌ها جدا شوند و هرجایی که می‌خواهند بروند؛ هرچند قضیه دو بازیکن متفاوت است و یکی دنبال کفالت و دیگری به‌دنبال اقدامات مربوط به دانشگاه هستند.»

منبع: فرهيختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها