|
کدخبر: 252740

پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ می‌خواهد

یک پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید اعضای تیم پرسپولیس درگیر مسائل ذهنی شده‌اند اما باید ادامه دهند.

فوتبال پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ می‌خواهد

حسن خان محمدی در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از توقف مقابل هوادار صحبت کرد.

حسن خان‌محمدی درباره تساوی پرسپولیس مقابل هوادار گفت:

 بازی بدی نبود اما غیبت وحید امیری به تیم ضربه زد و انگار نیمی از پرسپولیس در زمین نبود. تیم آن شادابی را نداشت اما با این وجود می‌توانستند بهتر از این‌ها از موقعیت‌ها استفاده کنند. تیم هوادار بسته بازی می‌کرد و به هر حال از این بازی امتیاز گرفت و شرایط پرسپولیس را برای قهرمانی سخت کرد.

او ادامه داد:

    پرسپولیس بازی به بازی باید بهتر بازی کند اما متاسفانه بازیکنان ملی‌پوش چندان سر حال نبودند. امیری مصدوم بود و سرلک نیمه دوم به زمین آمد. این باعث شد پرسپولیس شاداب نباشد و از نظر روحی و روانی به تیم ضربه وارد شود. مسائل درونی و بیرونی ذهن بازیکنان و مربیان درگیر بوده اما باید ادامه دهیم و نتایج را کسب کنیم و منتظر نتایج استقلال باشیم. این‌که نتایج را از دست می‌دهیم نا امید کننده است.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره خط حمله این تیم گفت:

    تمیروف یک بازیکن فیزیکی و شوت زن است و از بیرون محوطه جریمه شوت می‌زند و درگیر می‌شود. مکمل بدی نیست اما بازیکنی نیست که به راحتی گل زنی کند. البته باید بیش‌تر به او زمان بدهیم. در کل پرسپولیس هنوز یک گلزن شش دانگ کم دارد. در خط دفاعی هم ناهماهنگی وجود دارد اما اساسی‌ترین مشکل پرسپولیس نبود یک مهاجم شش دانگ است که توپ را به تور بچسباند.

او اضافه کرد:

    زندگی ادامه دارد و پرسپولیس هم باید ادامه دهد. آن‌ها در جام حذفی هم فرصت دارند و البته باید منتظر نتایج و لغزش استقلال بمانند. هرچقدر به پایان لیگ می‌رسید، سخت‌تر می‌شود امتیاز کسب کرد و باید ببینیم در ادامه لیگ چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر