|
کدخبر: 251771

ستاره ملی پوش یک قدم تا پرسپولیسی شدن؟

چند ماهی است که مرتضی پورعلی‌ گنجی مدافع ایرانی تیم شنزن چین برای حفظ آمادگی خود پس از دوران مصدومیت در تمرین تیم‌های ایرانی مانند پرسپولیس و نساجی مازندران شرکت می‌کند.

فوتبال ستاره ملی پوش یک قدم تا پرسپولیسی شدن؟

از همان زمانی که پورعلی‌گنجی به تمرینات پرسپولیس اضافه شد شایعات زیادی در خصوص پیوستن این بازیکن به پرسپولیس در تابستان پیش رو به گوش رسید و حتی خود این بازیکن هم در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که پرسپولیسی است و ممکن است روزی در این تیم بازی کند. اظهار نظری که باعث شد شایعات درباره پیوستن پورعلی‌گنجی به پرسپولیس تقویت شود.

با وجود این اظهار نظر پورعلی‌گنجی و علاقه او به پرسپولیس و البته یحیی گل‌محمدی، شنیده می‌شود که این بازیکن تصمیم صددرصدی برای حضور در پرسپولیس و فوتبال ایران در فصل آینده نگرفته است. گفته شده که اولویت پورعلی‌گنجی برای فصل آینده بازی در خارج از ایران است و اگر این اتفاق رخ ندهد آن‌وقت این بازیکن به پرسپولیس خواهد پیوست.

با توجه به ضعف پرسپولیس در خط دفاعی در فصل جاری و البته احتمال جدایی چند مدافع در پایان فصل، پرسپولیسی‌ها به شدت برای پر کردن جای این بازیکنان و تقویت خط دفاع خود به بازیکنی در سطح مرتضی پورعلی‌گنجی نیاز دارند.

گفته شده که صحبت‌هایی در خصوص این که پورعلی‌گنجی فصل آینده هم لژیونر باشد انجام شده است اما اگر پیشنهادی قابل توجه به این بازیکن نرسد آن وقت این بازیکن پرسپولیسی خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر