|
کدخبر: 251500

ماجرای حضور مربی تیم ملی در کنسرت دُبی + سند

شنیدیم در حالی که تیم ملی ایران خودش را برای دیدار با کره جنوبی آماده می‌کرد، کریم باقری روز دوم فروردین در کنسرت دُبی شرکت کرده بود!

فوتبال ماجرای حضور مربی تیم ملی در کنسرت دُبی + سند

روز اولین فروردین سال جدید در خبرها آمده بود با مثبت شدن تست کرونای مهدی طارمی تعداد نفراتی که در سفر به کره جنوبی به دلیل درگیری با این ویروس تیم ملی را همراهی نمی‌کنند به چهار نفر رسید.

به جز مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم و همین‌طور سامان قدوس، وینگر ایرانی تیم برنتفورد در لیگ جزیره درگیر کرونا شدند. از اعضای کادر تیم ملی هم کریم باقری به دلیل مثبت شدن تست کرونا به کره جنوبی نرفت تا این اردو کرونازده‌ترین اردوی تاریخ تیم ملی باشد.

باقری-کنسرت

این درحالی است که شنیدیم کریم باقری به جای سفر به کره جنوبی روز دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در کنسرت رضا صادقی دوست صمیمی‌اش حضور پیدا کرده است! مربی تیم ملی اگر کرونا داشت نه تنها نمی‌توانست به امارات سفر کند بلکه در کنسرت هم شرکت نمی‌کرد اما...

به هر حال اگر این خبر صحت داشته باشد باید تأسف خورد که چرا مربی دو شغله تیم ملی شرکت در کنسرت را به همراهی تیم کشورمان ترجیح داده است؟!

بهتر نیست کریم باقری به جای برداشتن دو هندوانه همزمان، یک تیم را برای ادامه فعالیت خود انتخاب و بیشتر به خودش و تفریحاتش برسد؟ به این پرسش بهتر است فدراسیون فوتبال جواب بدهد!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها