|
کدخبر: 250117

این ستاره پرسپولیسی خیال اسکوچیچ را راحت کرد

با بازگشت مجید حسینی و وخیم نبودن مصدومیت شجاع خلیل‌زاده، خیال اسکوچیچ از بابت شرایط خط دفاعی تیم ملی تا حدودی راحت شد.

فوتبال این ستاره پرسپولیسی خیال اسکوچیچ را راحت کرد

محرومیت‌ها و مصدومیت‌های بد موقع بازیکنان حاضر در خط دفاعی تیم ملی، یکی از دغدغه‌های دراگان اسکوچیچ در روزهای گذشته بود و او به شدت پیگیر وضعیت بازیکنانش برای حضور در بازی کره‌جنوبی و لبنان است؛ دو دیداری که پیروزی و یا حداقل کسب یک مساوی مقابل کره و پیروزی مقابل لبنان، تضمین‌کننده صدرنشینی تیم ملی در انتخابی جام جهانی خواهد بود.

در روزهای اخیر، شجاع‌خلیل‌زاده و مجید حسینی، دو مدافع تیم ملی در حین بازی‌های باشگاهی مصدوم و از ترکیب تیم خود خارج شده‌ بودند که با توجه به محرومیت کنعانی‌زادگان و از طرفی اعزام سیاوش یزدانی به خدمت سربازی، باعث تشدید بحران در خط دفاعی می‌شد اما به نظر می‌رسد خطر از سر تیم ملی گذشته است.

خلیل-زاده

بر خلاف اظهارات سرمربی کایسری اسپور درباره وخیم بودن وضعیت مجید حسینی، او در هفته اخیر لیگ برتر ترکیه، به میادین بازگشت و ۹۰ دقیقه هم برای تیمش بازی کرد تا حداقل خیال اسکوچیچ با توجه به وجود امید نورافکن و تجربه انجام یک بازی در خط دفاعی راحت شود.

از سوی دیگر، شجاع خلیل‌زاده که در هفته پایانی لیگ قطر مصدوم و در نیمه اول از زمین خارج شده بود، به بررسی مصدومیت خود پرداخته و در تماس با گروه پزشکی تیم ملی و همین‌طور دراگان اسکوچیچ، از بهبودی خود تا بازی ایران و کره‌جنوبی گفته تا حداقل دو بازیکن تخصصی به اضافه نورافکن در دسترس اسکوچیچ باشند.

در شرایط معمول هم تیم ملی برخلاف بازیکنان مختلف در خط هافبک و حمله، بازیکنان تعداد زیادی در خط دفاعی ندارد و در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی در این بخش راهی اروپا و حتی خارج از کشور نشده‌اند تا این موضوع تبدیل به دغدغه‌ای برای دراگان اسکوچیچ شود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها