|
کدخبر: 193631

این دو ستاره در استقلال می مانند؟

ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی که اخباری مبنی بر عدم توافقشان با مدیران استقلال برای تمدید قرار داد به گوش می‌رسید حال با ورود فرهاد به موضوع تمدیدی‌ها در آستانه تمدید قرارداد با آبی‌ها قرار گرفته‌اند.

داستانِ نقل و انتقالاتِ استقلال، در این فصل، قصه پُرغصه‌ای است که با وضع موجود، هواداران آبی‌ها نمی‌توانند چندان پایانِ خوشی را برای آن متصور باشند.

یکی از معضلاتی که آبی‌ها به شدت با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکلاتِ متعدد مالی آن‌ها است، که توام شدن آن، با بحران‌های مدیریتی، تا به اینجای کار از استقلال در این فصل از بازار نقل و انتقالات، یک تیم ناتوان ساخته است.

معضلات مذکور موجب شده، استقلالی‌ها در بحث تمدید قراردادها و خرید بازیکنان جدید، با مشکلاتی روبه‌رو شوند، دو بازیکنی که پیش‌تر، با استقلالی‌ها به توافق نرسیده بودند و صحبت‌هایی مبنی بر عدم تمدید قراردادشان به گوش می‌رسید، ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی بودند.

حال شنیده‌ها حاکی از آن است که با ورود فرهاد مجیدی به موضوع نقل و انتقالات باشگاه، و دادن قولِ مساعد به این بازیکنان، گویا ارسلان و سیاوش در آستانه تمدید قراردادشان با استقلال قرار گرفته‌اند، گرچه اخبارِ مربوط به پیشنهاداتِ یزدانی، بازارگرمی به نظر می‌رسد.

حال باید دید، این حضور فرهاد مجیدی و مذاکرات شخصی او با بازیکنان، تا په اندازه معادلاتِ تمدید قرارداد بازیکنان و ورودی‌های آبی‌ها را تغییر می‌دهد.

 

منبع: موج

ارسال نظر