|
کدخبر: 146646

زحمات دو ستاره ایرانی شالروا به باد رفت

دو ملی‌پوش ایرانی شارلروا بازی خوبی در جریان شکست تیمشان برابر اوستنده داشتند.

فوتبال زحمات دو ستاره ایرانی شالروا به باد رفت

در یکی از دیدارهای هفته سی‌اُم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده را مثل همیشه در ترکیب داشت ولی برای هفتمین دیدار متوالی کاوه رضایی را در جمع نفرات اصلی خود نمی‌دید، از ساعت ۲۳: ۱۵ شنبه شب در ورزشگاه دیاز آرنا به مصاف تیم رده دهمی اوستنده رفت.

اوستنده تنها پنج دقیقه پس از شروع مسابقه دروازه شارلروا را باز کرد، اما نمایش درخشان و خلق موقعیت‌های علی قلی‌زاده موجب شد تا گورخرها در همان نیمه اول گل تساوی را بزنند.

قلی‌زاده پس از نفوذهای خطرناکی که انجام داده بود، در دقیقه ۲۷ حرکت تند و تیزی از جناح چپ زمین انجام داد که ارسال دقیق و بی‌نقص او را نیکولسون با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا امیدهای برد به تیمش برگردد.

اوستنده با زدن دو گل دیگر در نیمه دوم، با نتیجه ۳ بر یک از شارلروا پیش افتاد، اما درخشش و تاثیرگذاری مستقیم دو ستاره ایرانی این تیم موجب شد تا اختلاف به حداقل برسد.

کاوه که از دقیقه ۶۱ به ترکیب شارلروا اضافه شده بود، در دقیقه ۷۵ روی پاس چیپ و تماشایی علی قلی‌زاده، در داخل محوطه جریمه اوستنده صاحب فرصت مناسبی شد که این موقعیت را رضایی با مهار توپ و شوت آرام به گوشه دروازه تبدیل به گل کرد

در نهایت تلاش یاران قلی‌زاده و رضایی برای جبران نتیجه کافی نبود و شارلروا با نتیجه ۳ بر ۲ این دیدار خارج از خانه را برابر اوستنده واگذار کرد تا ۳۳ امتیازی و در رتبه سوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

علی قلی‌زاده در حضور کامل خود در این مسابقه مقابل اوستنده توانست ششمین پاس گل این فصل‌اش را بدهد تا در جایگاه چهارم جدول برترین پاسورها نیز قرار بگیرد.

کاوه رضایی، دیگر مهاجم ایرانی شارلروا که طی پنج هفته گذشته بخاطر آسیب دیدگی به میدان نرفته بود، در چهاردهمین بازی فصل خود موفق به ثبت هفتمین گل‌اش شد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر