|
کدخبر: 142634

فردوسی پور اینستاگرام AFC را ترند کرد

تحلیل غلط و پیش‌افتاده این است که تصور کنیم مردم به خاطر اینکه عاشق چشم و ابروی AFC هستند، سراغ اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته‌اند و صفحه فارسی‌اش را فالو کرده‌اند.

فوتبال فردوسی پور اینستاگرام AFC را ترند کرد

گزارش نکردن عادل فردوسی‌پور حتی بدون در نظر گرفتن حذف ناباورانه برنامه ۹۰، برای ما در طول زمان تبدیل به یک اتفاق عادی شده اما این مسئله برای کنفدراسیون فوتبال آسیا یک فرصت بود که از گزارشگر ایرانی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

سرازیر شدن مخاطبان ایرانی به اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به قدری رکوردهای فضای مجازی را در دنیا جابه‌جا کرد که AFC هم از این اتفاق شگفت شده است؛ حالا صفحه ایرانی اینستاگرام AFC، رکورد صفحه اصلی این ارگان مهم فوتبال را شکسته و ماجرای گزارش عادل فردوسی‌پور، وزیر ارتباطات را وادار به واکنش در خصوص ترافیک سنگین اینترنتی در کشورمان کرده است.

تحلیل غلط و پیش افتاده این است که تصور کنیم مردم به خاطر اینکه عاشق چشم و ابروی AFC هستند، سراغ اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته‌اند و صفحه فارسی‌اش را فالو کرده‌اند اما واقعاً این طور نیست و این مسئله می‌تواند دلایل عمیق‌تری داشته باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همان ارگانی است که با حضور شیخ سلمان، تصمیماتی را علیه فوتبال ایران اتخاذ کرده است؛ AFC همان ارگانی است که سال‌های سال، دروغ‌های فوتبال ما را در زمینه باشگاهداری حرفه‌ای پذیرفت و همواره در این زمنیه مماشات کرد؛ مهاجم تاثیرگذار پرسپولیس را محروم کرد و هرگز اعتراض باشگاه ایرانی را قبول نکرد.

 AFC همان ارگانی است که برابر نفوذ سعودی‌ها در ادوار مختلف کرنش نشان داد و اساساً قدم خاصی برای فوتبال ایران بر نداشت؛ پس اگر صفحه اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا فالو و رکورد عجیبی در این باره شکسته می‌شود، یعنی پای عادل فردوسی‌پور و یک گزارش ساده فوتبال در میان است؛ همان گزارشی که از مخاطبان فوتبال ایران در رسانه‌های خودمان دریغ شد تا کنفدراسیون با حضوری به موقع و سلیقه‌ای قابل توجه، از گزارش، صدا و قریحه عادل فردوسی‌پور استفاده کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر