|
کدخبر: 141866

برانکو: احتمال دارد به پرسپولیس برگردم

چند سال و چند جواب از برانکو ایوانکوویچ. سرمربی کروات می‌گوید یحیی گل محمدی درحال‌حاضر بهترین مربی فوتبال ایران است. حرف‌های او را بخوانید.

فوتبال برانکو: احتمال دارد به پرسپولیس برگردم

آیا ممکن است روزی به پرسپولیس برگردید؟ بله، این احتمال وجود دارد. من ۴ سال شگفت‌انگیز و زیبا را به لحاظ ورزشی در پرسپولیس سپری کردم. در کنار اکثریت هواداران که فکر می‌کنم حدود ۴۰ میلیون هستند، روزهای خوبی داشتیم.

امکانش هست من روزی دوباره به پرسپولیس برگردم اگرچه هیچکس در فوتبال از فردای خود خبر ندارد ولی خاطرات خوبم در این باشگاه هیچوقت فراموش نمی‌شود.

چه کسی در فینال برای پرسپولیس گل می‌زند؟

در این لحظه حداقل اهمیت را دارد چه کسی در فینال گل می‌زند. هیچ بازیکنی به تنهایی نمی‌تواند دروازه حریف را باز کند. این تیم است که گل می‌زند. به نظر من نباید اهمیت داد به اینکه زننده ضربه آخر کیست و گل پیروزی توسط چه کسی به ثمر می‌رسد. مهم این است پرسپولیس گل بزند.

با بازیکنان پرسپولیس ارتباط دارید؟

من به ارتباطی که با بازیکنان داشتم افتخار می‌کنم. خوشحالم که آنها از فلسفه، دستورات و شیوه بازی ام پیروی می‌کردند. هنوز می‌بینم که سعی دارند از همان سیستم پیروی کنند. طبیعتا افتخار می‌کنم با چنین بازیکنانی کار کردم، بازیکنانی که در زمین تعیین‌کننده سرنوشت هستند. درحال‌حاضر ارتباطی با بازیکنان ندارم. مسیر ما جدا شد. بازیکنان پرسپولیس هم زیاد انگلیسی بلد نبودند و به خاطر همین درحال‌حاضر رابطه نزدیکی با آنها ندارم ولی احساس غرور می‌کنم ۴ سال با آنها کار کردم.

دوست دارید سیدجلال جام را بالای سر ببرد؟

افتخار می‌کنم که با سیدجلال حسینی کار کردم. از نظر من او بازیکن بسیار مهمی بود. نه تنها داخل زمین که حتی در رختکن و بیرون از زمین. او پرافتخارترین بازیکن ایران است. عناوین متعددی کسی کرده. این سومین بار است که به فینال آسیا می‌رسد. واقعا زیبا خواهد بود که سیدجلال با بالابردن جام قهرمانی آسیا بتواند از فوتبال خداحافظی کند.

چقدر کار یحیی را می‌پسندید؟

درباره یحیی چند سال قبل گفتم او مربی با کیفیتی است. دو سال با ذوب آهن به فینال جام حذفی رفت. در پدیده شیوه‌ای داشت که باعث شد این تیم بسیار زیبا بازی کند. اگر بدشانس نبود حتی می‌توانست با این تیم قهرمان لیگ برتر شود. همین حالا نتایجی که به‌دست آورده نشان می‌دهد برترین مربی ایران است.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها