|
کدخبر: 135620

مبلغ دستمزد یحیی گل‌محمدی چقدر است؟

یکی از چالش‌های بزرگ میان یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه، سرمربی و سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس بر سر افزایش رقم قرارداد مربی تیم قهرمان بود.

فوتبال مبلغ دستمزد یحیی گل‌محمدی چقدر است؟

لابد می دانید یحیی گل محمدی در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد و پس از جدایی گابریل کالدرون آرژانتینی در یک انتقال جنجالی از شهرخودرو به پرسپولیس آمد. اینکه بین طرفین، هنگام عقد قرارداد چه گذشته یک موضوع مجهول است. اما آنچه مشخص است زمانی که انصاری فرد، یحیی را به پرسپولیس آورد با او قراردادی ۲ ساله و تا پایان لیگ بیستم امضا کرد.

براساس شنیده ها یحیی گل محمدی برای نیم فصل دوم لیگ نوزدهم که به قهرمانی پرسپولیس انجامید ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دریافت کرده است. گویا قرارداد سرمربی پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت این تیم درلیگ بیستم نیز ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین و به امضای طرفین رسیده است.

با این وجود پس ازپایان لیگ نوزدهم و دربی حذفی یحیی گل محمدی از طریق مدیر برنامه هایش به باشگاه درخواست افزایش ۲ برابری رقم قراردادش را داده است، موضوعی که هنوزسرمربی به صراحت درباره آن صحبت نکرده است اما ظاهرا صحت دارد.

البته مهدی رسول پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس به بهانه نظارت سازمان بازرسی ازانجام خواسته یحیی گل محمدی و مدیربرنامه هایش سرباز زد تا اختلاف میان این دو آغازشود.

پرسپولیس به دوحه رفت و دررقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضوری مقتدرانه داشت درحالی که شکاف بین سرمربی و سرپرست باشگاه روز به روز بیشترمی شد.

این درحالی بود که باشگاه پرسپولیس با انواع و اقسام مشکلات مالی از جمله پرداخت بدهی سنگین برانکو و آپشن های قرارداد بازیکنان تیم در فصل گذشته در گیربود و دست آخرهم به رغم موفقیت یحیی گل محمدی، سرپرست باشگاه به دستمزد سرمربی تیمش دست نزد تا اینکه مجبور به استعفاء شد. رسول پناه رفت و جعفرسمیعی جانشین او شد تا دوباره درخواست کادرفنی پرسپولیس برای افزایش مالی قراردادها مطرح شود.

گرچه ابتدا همان حرف های مهدی رسول پناه تحویل " یحیی گل محمدی" و دستیارانش داده شد اما شنیدیم جعفرسمیعی هم بالاخره کوتاه آمده و راضی شده است رقم قرارداد مربیان تیمش را اضافه کند.

ازقرارمعلوم درمیان مربیان پرسپولیس تنها رقم قرارداد " کریم باقری" مشخص و مناسب و ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. این درحالی است که سایرکمک های یحیی گل محمدی هنوز برسررقم جدید توافقی نکرده اند.

آخرین خبرازباشگاه پرسپولیس حکایت ازآن دارد که باشگاه قراراست به زودی رقم قرارداد مربیان پرسپولیس را بدون تمدید آن افزایش دهد.

نکته قابل تأمل رقم قرارداد خود یحیی گل محمدی است. شنیدیم مبلغ قرارداد سرمربی پرسپولیس نیزقراراست دو برابرشده و به ۱۱ میلیارد تومان برای فصل جاری برسد. بنابرگفته مدیران پرسپولیس حساب این باشگاه خالی شده و تنها ۷ میلیون تومان درآن باقی مانده است!

گفته می شود بخش زیادی ازپول اسپانسربرای لیگ بیستم هم پیش خور و صرف پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس شده است.

حال پرسش اینجاست؛ دراین وضعیت باشگاه پرسپولیس چگونه می خواهد این مبلغ سنگین را به سرمربی خود پرداخت کند؟

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها