|
کدخبر: 130461

یورگن کلوپ: کنفرانس های خبری کلوپ شوی شبانه هستند!

مدافع باتجربه دورتموند نشست های خبری یورگن کلوپ را با شوی شبانه تلویزیون مقایسه کرد.

فوتبال یورگن کلوپ: کنفرانس های خبری کلوپ شوی شبانه هستند!

یورگن کلوپ بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ سرمربی بوروسیا دورتموند بود و با این تیم دو بار قهرمان بوندسلیگا شد و سال ۲۰۱۳ نیز آنها را به فینال لیگ قهرمانان رساند. دورتموند در فینال مغلوب بایرن شد و به نایب قهرمانی رضایت داد.

کلوپ مربی فوق العاده محبوبی بین هواداران و البته رسانه های جمعی است. نشست های خبری او بسیار جذابند و سوژه های فراوانی به خبرنگاران می دهد. او در دورتموند چنین بود و در ۵ سال اخیر و به عنوان مربی لیورپول نیز از جذابیت نشست های خبری او کاسته نشده است.

لوسین فاوره سرمربی کنونی دورتموند اما کمتر شباهتی به کلوپ دارد و ارتباط او با رسانه ها چندان مناسب نیست. فاوره که فصل گذشته با دورتموند نایب قهرمان شد و برخی مقاطع شایعات برکناری اش به گوش می رسید، در نهایت بر سر پست خود باقیماند ولی پس از باخت اخیر به لاتزیو در لیگ قهرمانان بار دیگر شایعات اخراجش شنیده می شود.

متوس هوملس پس از دربی روهر و برتری ۳-۰ دورتموند بر شالکه به دفاع از فاوره پرداخت و در مقام مقایسه با یورگن کلوپ گفت: « پس از هفت سال تجربه نشست های خبری یورگن کلوپ در دورتموند باید به این واقعیت رسیده باشیم که کنفرانس های خبری او بیشتر شبیه به شوی شبانه بودند. فاوره اما اینطور نیست و او دوست ندارد مثل کلوپ از هر چیزی صحبت کند و اغلب کوتاه و گزیده حرف می زند و خودش را از حواشی به دور نگاه می دارد. معتقدم اگر به دنبال سرگرمی هستید، باید کانال"ProSieben" را تماشا کنید.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها