|
کدخبر: 128453

ابتلای رونالدو به کرونا برای رئال دردسرساز شد!

ابتلای کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا می‌تواند برای رئال مادرید دردسرساز شود.

فوتبال ابتلای رونالدو به کرونا برای رئال دردسرساز شد!

ساعتی پیش بود که فدراسیون فوتبال پرتغال به شکل رسمی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به کرونا مبتلا شده و باید دوره قرنطینه ۱۴ روزه را پشت سر بگذارد.

ابتلای فوق ستاره پرتغالی به ویروس کرونا اما موجی از واکنش ها را با خود به همراه داشته است. یکی از مهمترین آنها در مورد رئال مادرید بوده است؛ جایی که حالا امکان دارد سه مهره کلیدی تیم زین‌الدین زیدان یعنی سرخیو راموس، رافائل واران و فرلاند مندی نیز درگیر این بیماری شده باشند.

منشاء نگرانی اول به دیدار چهارشنبه شب بین دو تیم پرتغال و اسپانیا باز می‌گردد. جایی که کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. قسمت ترسناک ماجرا اما جایی بود که آنها پس از بازی و در رختکن یکدیگر را در آغوش گرفته و با هم عکس یادگاری گرفتند؛ خوش و بشی که په په، مدافع سابق رئال نیز در آن حضور داشت و حالا نگرانی ها را در مورد احتمال ابتلای کاپیتان لوس بلانکوس به کرونا افزایش داده است.

این اما پایان کار نبود و همین یکشنبه شب پرتغال و فرانسه در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت های اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. در این مسابقه رافائل واران و کریستیانو رونالدو هر دو ۹۰ دقیقه در میدان حاضر بودند. این دو بر اساس موقعیت های بازی شان چالش هایی در زمین مسابقه با یکدیگر داشتند و همین موضوع می‌تواند نگرانی ها در مورد احتمال کرونایی شدن مدافع فرانسوی را افزایش دهد.

قضیه در مورد واران اما زمانی ترسناک تر می‌شود که بدانیم او کریس رونالدو را در آغوش هم گرفت و حتی عکس آن را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشت. در مورد فرلاند مندی اما اگر چه او به بازی گرفته نشد و با کریستیانو رونالدو تماس نداشت اما ارتباط نزدیک او با واران می تواند ابتلای این بازیکن رئال به کرونا را هم در پی داشته باشد.

این اتفاقات در حالی رخ داده که رئال مادرید کمتر از دو هفته دیگر در چهارچوب رقابت‌های لالیگا در مسابقه ال کلاسیکو به مصاف بارسلونا خواهد رفت و در صورت ابتلای سه بازیکن ذکرشده به کرونا، آنها این مسابقه حساس را از دست خواهند داد؛ موضوعی که می‌تواند یک کابوس بزرگ برای زین الدین زیدان باشد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها