|
کدخبر: 128254

واکنش یوواخیم لوو به انتقادات نشریه کیکر

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان آرامش خود را در مقابل انتقادات حفظ کرده است.

فوتبال واکنش یوواخیم لوو به انتقادات نشریه کیکر

نشریه کیکر اخیرا در مقاله ای به انتقاد از تاکتیک های یوواخیم لوو و البته رفتار او پرداخت و این سرمربی آلمانی را فردی مغرور توصیفغ کرد که طاقت شنیدن انتقادات را ندارد. اما یوواخیم لوو در پاسخ به این انتقادات سعی کرد آرامش خود را حفظ کرده و با احترام پاسخ دهد. سرمربی ژرمن ها گفت: "من هر آنچه در ذهنم هست را می گویم. من تصور نمی کنم فردی کم طاقت در مورد انتقادات یا متکبر باشم. من تنها آنچه را که حس می کنم درست است به زبان می آورم."

اخیرا بازیکنان سابق تیم ملی آلمان مانند لوتار ماتئوس و باستین شواین اشتایگر به انتقاد از سبک بازی این تیم پرداخته اند. یوواخیم لوو در این رابطه گفت: "ما تا سال ۲۰۱۸ با چهار دفاع بازی می کردیم و حالا دفاع سه نفره را امتحان می کنیم. سیستم چندان مهم نیست و تحرک بازیکنان در میدان اهمیت دارد. اگر اصول اساسی را رعایت کنید، مهم نیست که با کدام سیستم بازی می کنید.

اما این انتقادات برای من به معنای بی احترامی نیست. من تحلیل ها را دنبال کرده ام و معتقدم نظرات مختلفی در فوتبال وجود دارد. رابطه ما سالم است، اما شما باید نظر خود را بیان کنید و این به منزله بی احترامی نیست. اگر همه با هم عقیده بودند اوضاع خسته کننده می شد."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها