|
کدخبر: 125901

رونمایی از دستگاه «توپ شوت‌کن» در ایران

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی دستگاه توپ شوت کن فوتبال را در نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی رونمایی کرد.

فوتبال رونمایی از دستگاه «توپ شوت‌کن» در ایران

دستگاه توپ شوت کن فوتبال، یکی از محصولات فناورانه مرکز ملی نوآوری وشتابدهی پژوهشگاه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی رونمایی و به بازدید کنندگان معرفی شد.

دستگاه پرشیاگل مدل F۱۲ اولین و تنها دستگاه توپ شوت کن فوتبال ساخت ایران است. متخصان با تکیه بر توان داخلی، این محصول را با یک سوم قیمت ساده ترین نمونه خارجی (که ۶۵۰۰ دلار می باشد) وارد بازار کرده اند.

این دستگاه قابلیت شبیه سازی انواع شوت های پرسرعت، موجی، کاتدار، ضربات ایستگاهی، پاس های بلند، کرنر و پاس های کوتاه را داراست و با شبیه سازی شوت های بازیکنان بزرگ مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین وسیله برای آموزش و تمرین دروازهبان ها می باشد. تمرین دروازه بانان با این دستگاه، سطح کیفی آنها را در حد لیگهای معتبر اروپایی بالا خواهد برد. شاید گمان شود که این دستگاه مطلق برای تمرین دروازه بان ها استفاده می شود. اما در تیم های بزرگ اروپایی از این دستگاه در تمرین ضربات شروع مجدد استفاده می شود. در این نوع تمرینات و ارسال ها، علاوه بر دروازه بان ها، مدافعان و مهاجمان هم تمرین داده می شوند.

پرتاب توب با بیشینه سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، تنظیم ارتفاع، تنظیم زاویه جانبی ، تنظیم زاویه دورانی،تنظیم میزان شدت کات به صورت مستقل برای هر سمت، تنظیم سرعت پرتاب و سیستم کنترل هوشمند با قابلیت ذخیره سازی پنج برنامه تمرینی از ویژگی های این دستگاه است.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر