|
کدخبر: 125408

گل محمدی: بازیکنانم از تمام وجود مایه گذاشتند!

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش، نمایش آنها مقابل السد را غرور انگیز توصیف کرد.

فوتبال گل محمدی: بازیکنانم از تمام وجود مایه گذاشتند!

یحیی گل محمدی بعد از پیروزی بزرگ تیمش در جدال با السد قطر با روحیه و شاداب وارد محل نشست خبری شد و به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

سرمربی سرخ‌ها که با گل دقایق پایانی عیسی آل کثیر یک برد شیرین را برای صعود به جمع چهار تیم منطقه غرب کسب کرده بود، صحبت‌هایش را به این شکل آغاز کرد: سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به برد تیمش گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم این بازی را ببریم. بازی سختی بود و البته لیاقت برد شدیم. با مشکلات زیادی وارد این بازی ها شدیم و خصوصا برای این بازی. بازی خوبی را انجام دادیم. تیم حریف مهره هجومی خوبی داشتیم و توانستیم مهره های هجومی آنها را با دفاع تیمی خوب و خصوصا عملکرد مناسب خط دروازه و دفاع پوشش دهیم. تبریک می گویم این برد را به همه هواداران خوب مان که به اشکال مختلف انرژی زیادی به ما دادند.

یحیی در ادامه صحبت‌هایش گفت: از بچه های تیم هم باید تشکر کنم که باعث افتخار ما و همه هواداران پرسپولیس شدند. از جان خودشان مایه گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند و فداکارانه این بازی را بردند. به تک تک انها تبریک می گویم این حس غرورانگیز و برد را و احساس خوبی که در بازی برای پیروزی داشتند. این بازیکنان شایسته بهترین ها هستند و انشاالله بتوانیم در بازی های بعد هم همینقدر خوشحال باشیم. ما راهی را شروع کردیم با تمام مشکلات و امیدوارم این راه خوب ادامه دهیم.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها