|
کدخبر: 119207

دیدار با مسی به یک شرط!

باشگاه بارسلونا که نمی‌خواهد ستاره تیمش را از دست بدهد تنها در یک صورت با مهاجم آرژانتینی جلسه می‌گذارد.

فوتبال دیدار با مسی به یک شرط!

لیونل مسی در تلاش است از طریق نزدیکان و وکلایش بتواند با باشگاه بارسلونا جلسه بگذارد تا به صورت دوستانه تیم را ترک کند. با این حال بارتومئو (رئیس بارسلونا) تنها در صورتی با مهاجم آرژانتینی یا پدرش صحبت می‌کند که قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

باشگاه نمی‌خواهد ستاره‌اش را از دست بدهد و به همین خاطر با هیچ تیمی مذاکره نخواهد کرد. مسوولان تیم کاتالانی می‌خواهند مسی همچنان پیراهن آبی اناری‌ها را بر تن کند. به همین خاطر مکالمه‌ای جز برای تمدید قرارداد با کاپیتان خود نخواهد داشت. بارتومئو، هیات مدیره و کادر فنی می‌دانند که با فروش مسی یکی از رقیبان مستقیم خود در لیگ قهرمانان اروپا را قوی‌تر خواهند کرد چون ستاره آرژانتینی بهترین بازیکن جهان محسوب می‌شود.

اگر بارتومئو بتواند قرارداد مسی را تمدید کند برای دهمین بار است که این اتفاق می‌افتد. نخستین بار بازیکن آرژانتینی در ۱۸ سالگی، ژوئن ۲۰۰۵ این کار را انجام داد و قراردادش را تا سال ۲۰۱۰ تمدید کرد. خوان لاپورتا نمی‌خواست در رابطه با ستاره جوان تیمش ریسک کند به همین خاطر در سپتامبر همان سال دوباره قرارداد این بازیکن را تمدید کرد. سومین تمدید در سال ۲۰۱۴ اتفاق داد با مبلغ بند آزاد‌سازی ۱۵۰ میلیون یورو.

سال ۲۰۰۸ چهارمین تمدید انجام شد. در فصلی که سه گانه به‌دست آمد پنجمین تمدید اتفاق افتاد. در سال ۲۰۰۹ قرارداد مسی تا ۲۰۱۶ تمدید شد و مبلغ بند آزاد سازی‌اش ۲۵۰ میلیون یورو بود. در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ این اتفاق دوباره تکرار شد. نهمین و آخرین تمدید ژوئن ۲۰۱۷ انجام شد و قرار شد کاپیتان بارسا تا سال ۲۰۲۱ در این تیم بماند. در این قرارداد مبلغ بند آزادسازی به ۷۰۰ میلیون یورو رسید.

منبع: ایسنا

ارسال نظر