|
کدخبر: 314094

گوشی / سامسونگ / بازار موبایل

آپدیت اندروید ۱۴ برای این گوشی سامسونگ منتشر شد

اخبار جدید حاکی از آن هستند که آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A۳۴ منتشر شده است. اکنون کاربران این گوشی‌ها می‌توانند نسخه پایدار رابط کاربری One UI ۶.۰ را دریافت کنند.

فناوری آپدیت اندروید ۱۴ برای این گوشی سامسونگ منتشر شد

آپدیت نسخه پایدار رابط کاربری One UI ۶.۰ مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ برای گلکسی A۳۴ ۵G منتشر شد. اگر به یاد داشته باشید چند هفته پیش سامسونگ نسخه بتای One UI ۶.۰ را در گوشی‌های هوشمند میان رده خود در برخی از کشورها منتشر کرد و اکنون کاربرانی که در آزمایش نسخه بتا شرکت کرده بودند، به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۴ را در بریتانیا دریافت خواهند کرد.

چندین گوشی هوشمند دیگر از جمله گلکسی A۵۴، گلکسی A۷۳، گلکسی S۲۲، گلکسی S۲۳ و گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ نیز در حال دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۴ هستند.

بر اساس اطلاعاتی که امروز در اکانت تکنولوژی محور tarunvats۳۳ در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته شد، به نظر می‌رسد که بالاخره نسخه پایدار اندروید ۱۴  (One UI ۶.۰) ورژن A۳۴۶BXXU۴BWK۲ برای دارندگان Galaxy A۳۴ ۵G منتشر شده است.

در حال حاضر این آپدیت تنها در دسترس آزمایش‌کنندگان نسخه بتای One UI ۶.۰ در بریتانیا قرار گرفته، اما انتظار می‌رود که در چند روز آینده سایر کاربران در دیگر کشورها نیز این به‌روزرسانی را دریافت کنند. به‌روزرسانی جدید شامل وصله‌های امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ هم می‌شود و برخی از مشکلات نرم‌افزاری را برطرف می‌کند.

آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A۳۴

هم اکنون ساکنان بریتانیا که در برنامه آزمایشی نسخه بتا One UI ۶.۰ شرکت کرده بودند می‌توانند با مراجعه به قسمت تنظیمات گوشی‌های گلکسی A۳۴ فایوجی خود با دانلود و نصب به‌روزرسانی نرم‌افزار، نسخه پایدار این رابط کاربری را دریافت کنند. به احتمال زیاد در چند هفته آینده نه تنها ساکنان بریتانیا بلکه تمام دارندگان گلکسی A۳۴ آپدیت را دریافت خواهند کرد. حتی اگر این اتفاق نیفتد، آن‌ها می‌توانند سیستم عامل جدید را به صورت دستی در Galaxy A۳۴ خود نصب کنند.

از ویژگی‌های جدیدی که One UI ۶.۰ برای Galaxy A۳۴ به ارمغان می‌آورد می‌توان به طرح‌بندی سریع پنل، بهینه سازی سیستم نوتیفیکیشن، ویجت جدید پخش کننده رسانه و ایموجی‌های جذاب و جدید اشاره کرد. علاوه بر این سامسونگ عملکرد بیشتر برنامه‌ها از جمله دوربین (کنترل ساده تر) را بهبود بخشیده و برای ویجت ساعت روی صفحه قفل گزینه‌های فونت، سایز و مکان بیشتری را مشخص کرده است.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها