|
کدخبر: 286996

قیمت گلکسی A۳۴ و A۵۴ لو رفت

سامسونگ ظاهراً می‌خواهد قیمت نسخه پایه گلکسی A۳۴ و گلکسی A۵۴ را نسبت به نسل قبلی، نزدیک به ۵۰ یورو افزایش دهد.

اقتصاد قیمت گلکسی A۳۴ و A۵۴ لو رفت

گوشی‌های گلکسی A۵۴ و A۳۴ به‌زودی معرفی می‌شوند و حالا شاهد افشای قیمت نسخه‌های مختلف این محصولات هستیم. ظاهراً سامسونگ می‌خواهد قیمت آن‌ها را کمی نسبت به نسل قبلی‌شان افزایش دهد.

طبق شایعه‌ای جدید، گلکسی A۳۴ در نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی در محدوده ۴۱۰ تا ۴۳۰ یورو خواهد داشت. نسخه بالاتر این محصول با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمتی در محدوده ۴۷۰ تا ۴۹۰ یورو روانه بازار می‌شود. برای مقایسه باید گفت که قیمت پایه گلکسی A۳۳ ۵G برابر ۳۷۰ یورو بود.

گلکسی-موبایل

با توجه به محبوبیت گوشی‌های سری گلکسی A۵x، گلکسی A۵۴ یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های ۲۰۲۳ محسوب می‌شود؛ بنابراین قیمت آن اهمیت بالایی هم برای سامسونگ و هم برای خریداران دارد.

به‌نظر می‌رسد قیمت نسخه پایه گلکسی A۵۴ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، در محدوده ۵۳۰ تا ۵۵۰ یورو قرار داشته باشد. مدل بعدی این دستگاه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۵۹۰ تا ۶۱۰ یورو روانه بازار می‌شود. اگر قیمت افشاشده صحت داشته باشد، با قیمت پایه بالاتری نسبت به گلکسی A۵۳ ۵G روبه‌رو خواهیم شد.

گوشی-سامسونگ

ظاهراً گلکسی A۵۴ در رنگ‌های سفید، گرافیتی، لیمویی و بنفش روانه بازار می‌شود و گلکسی A۳۴ در رنگ‌های نقره‌ای، بنفش، لیمویی و گرافیتی به فروش می‌رسد.

انتظار داریم گلکسی A۳۴ به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰، نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با رفرش ریت ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شود. برادر گران‌تر این دستگاه احتمالاً با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰، نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی از راه خواهد رسید.

درنهایت، احتمالاً سامسونگ در ماه مارس یا آوریل از گوشی‌های گلکسی A۳۴ و A۵۴ رونمایی خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها