|
کدخبر: 271782

معرفی صرافی ارز دیجیتال ایرانی مطمئن

فناوری معرفی صرافی ارز دیجیتال ایرانی مطمئن

هنگامی که می‌خواهید وارد بازار ارز دیجیتال شوید حتماً باید صرافی مناسبی پیدا کنید که دارای امنیت بالا باشد و بتواند نیاز‌های شما را از یک صرافی ارز دیجیتال برآورده کند. ما که در ایران زندگی می‌کنیم، امروزه با صرافی‌های مختلفی که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند مواجه هستیم. یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای فعالیت در رمزارز‌ها صرافی ارز دیجیتال والکس است. مسأله‌ای که باید به آن بپردازیم این است که خصوصیات این صرافی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. صرافی والکس از جمله بهترین و ایمن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال امروز است و می‌توانید با مراجعه با آن در شبکه‌ای امن و بستری مطمئن به خرید و فروش ارز دیجیتال مشغول شوید.

آشنایی با تیم والکس و صرافی ارز دیجیتال والکس

شاید برایتان جالب توجه باشد که بدانید تیم والکس از تعدادی از بهترین دانشجویان دانشگاه‌های شریف و تهران جمع‌آوری شده است که این افراد در عرصه‌های گوناگون و حوزه‌های مختلفی در زمینه تکنولوژی، مدیریت مالی و اقتصاد تبحر داشته‌اند. در سال‌های اخیر و با پیشرفت بازار رمز ارز‌ها، تیم والکس تصمیم گرفت فعالیت خود را معطوف به بازار ارز دیجیتال کند. تیم صرافی ارز دیجیتال والکس در سال‌های اخیر مشغول به خرید و فروش بیت کوین بوده است. به همین صورت و با پیشرفت فعالیت‌های این شرکت، تبدیل به یک صرافی ارز دیجیتال شد. صرافی آنلاین والکس به این منظور به وجود آمد که برای بسیاری از ایرانیان دشوار بود برای معامله در حوزه ارز‌های دیجیتال در پلتفرم‌های خارجی فعالیت کنند. صرافی wallex یک پلتفرم کاملاً حرفه‌ای و آسان است که شما می‌توانید در آن به سادگی و اطمینان خاطر نسبت به امنیت، دست به خرید و فروش کریپتوکارنسی بزنید.

چرا والکس امن است؟

یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مشتریان و فعالان حوزه رمز ارز از صرافی ارز دیجیتال این است که ایمن باشد. امنیت در رمز ارز‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را دست کم گرفت. هدف اول صرافی ارز دیجیتال والکس هم این بوده که محدوده‌ای ایمن برای کاربران ایجاد کند.

  • نکته اول این است که تمامی اطلاعاتی که در میان کاربر و سامانه در جریان است از طریق پروتکل‌های SSL رمزنگاری می‌شوند به همین دلیل امکان به سرقت رفتن اطلاعات وجود ندارد.
  • تمام اطلاعات و دیتایی که روی سرور‌های والکس وجود دارد از Firewall‌های مختلفی استفاده می‌کنند که از این طریق ایمنی آن در مقابل حمله هکر‌ها و سودجویان حفظ می‌شود.
  • هر اطلاعاتی که کاربران دارند و مخصوصاً داده‌هایی که مربوط به هویت کاربران است رمزنگاری می‌شوند و بعد ذخیره می‌شوند. به همین علت اگر هم به سرور والکس حمله شود، اطلاعات کاربران ایمن می‌ماند.

تیم امنیتی پیشرفته صرافی ارز دیجیتال والکس با ابزارهای مدرن و به‌روز، همواره برای حفظ امنیت دارایی کاربران تلاش می‌کنند. ذخیره امن دارایی کاربران در کیف پول‌های سرد و تایید هویت دو عاملی از جمله این ابزارها هستند. تمام فرایند‌هایی که در سامانه اتفاق می‌افتد و هر دسترسی‌ای که در نظر بگیریم، از طریق احراز هویت دو مرحله‌ای انجام می‌شود.

ارز-دیجیتال

ویژگی‌های صرافی wallex چیست؟

حال که متوجه شدیم صرافی آنلاین والکس از امنیت بالایی برخوردار است در ادامه به ویژگی‌هایی می‌پردازیم که سبب می‌شود صرافی ارز دیجیتال والکس تبدیل به یکی از بهترین و مطمئن‌ترین صرافی‌های ایرانی برای ارز دیجیتال باشد. در ابتدا باید به این موضوع توجه داشته باشیم که صرافی ارز دیجیتال والکس دارای یک کیف پول اختصاصی برای هر یک از کاربران است. این کیف پول به صورت سرد است یعنی سخت‌افزاری است. علت این امر آن است که کیف پول‌های سخت چون به صورت آفلاین نگه‌داری می‌شوند امنیت بسیار بالایی دارند به همین دلیل از این نوع کیف پول برای هر کاربر در صرافی ارز دیجیتال والکس استفاده می‌شود.

یکی دیگر از نکات مهم پیرامون صرافی wallex این است که تجربه‌ای طولانی مدت در حوزه ارز دیجیتال دارد. صرافی ایرانی والکس فعالیت خود را از سال 1397 شروع کرده است و 600 هزار نفر کاربر فعال در این صرافی به خرید و فروش رمزارز می‌پردازند بنابراین می‌توان مطمئن بود که این صرافی قطعاً از اعتبار بالایی برخوردار است. نکته مهم دیگر در ارتباط با صرافی والکس این است که کارمزد دریافتی آن نیز نسبت به موارد مشابه بالا نیست. کارمزد‌هایی که والکس دریافت می‌کند به صورت درصدی از مبلغ کل معامله کسر می‌شود. همچنین کارمزدی که برای معامله‌های جفت ارز باشد (مثلاً بیت کوین-تتر) همیشه ثابت است و 0.2 درصد خواهد بود.

مسأله بعدی در ارتباط با صرافی wallex بحث احراز هویت است. شما هنگامی که می‌خواهید در صرافی والکس ثبت نام کنید دو سطح احراز هویت خواهید داشت. در سطح یک نیاز به تأیید اطلاعات هویتی، بانکی و شماره تلفن دارید ولی در سطح دو نیاز به عکس کارت ملی، تلفن ثابت و عکس و فیلمی دارید که نشان دهد شخص حقیقی هستید. احراز هویت والکس سریع صورت می‌گیرد و مطمئن است بنابراین باز هم می‌توان صرافی ارز دیجیتال والکس را از این جهت برتر دانست. در والکس بازار معاملاتی بسیار گسترده‌ای وجود دارد. همچنین می‌توانید به صورت جفت ارز معامله کنید. پلتفرم صرافی ارز دیجیتال والکس به صورت بیست و چهار ساعته و در هفت روز هفته از شما پشتیبانی انجام می‌دهد به همین علت از این جهت نیز می‌توانید مطمئن باشید.

جمع‌بندی

در این مقاله صرافی والکس را به عنوان یکی از با تجربه‌ترین و بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران معرفی کردیم. صرافی ارز دیجیتال Wallex با ویژگی‌های خود و توجه جدی به مسأله امنیت شبکه، یکی از مطمئن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت صرافی والکس و ثبت نام، در این پلتفرم اقدام به خرید و فروش رمزارز‌ها کنید و در این بازار محبوب سرمایه‌گذاری کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها