|
کدخبر: 268260

گوشی جذاب آنر معرفی شد + مشخصات

کمپانی Honor از گوشی جدید خودش به نام آنر X۴۰i با امکاناتی مناسب مثل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و البته قیمت زیر ۳۰۰ دلاری رونمایی کرد.

فناوری گوشی جذاب آنر معرفی شد + مشخصات

کمپانی آنر از نسل جدید گوشی آنر X۳۰i رونمایی کرد. این گوشی که آنر X۴۰i نام دارد، از طراحی بسیار باریک ۷.۴۳ میلی‌متری برخوردار بوده، باتری آن با توان سریع ۴۰ وات شارژ می‌شود و دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی روی قاب پشتی آن حضور دارد. در ادامه با امکانات و مشخصات فنی کامل گوشی جدید آنر بیشتر آشنا شوید.

امکانات و مشخصات آنر X۴۰i

گوشی جدید آنر ضخامت ناچیز ۷.۴۳ میلی‌متری و وزن مناسب ۱۷۵ گرمی دارد. این گوشی به سبک آیفون ۱۲ طراحی تخت داشته و به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPS LCD با حضور یک حفره و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل) مجهز است. نسبت ابعاد تصویر به بدنه در این گوشی ۹۳.۶ میلی‌متری بوده که ضخامت کم حاشیه‌های اضافی دور نمایشگر آن را نشان می‌دهد.

در قلب تپنده گوشی آنر ایکس ۴۰ آی، چیپست دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک حضور دارد که ۸/۱۲ گیگ رم آن را همراهی می‌کنند و کاربر می‌تواند تا ۵ گیگابایت رم مجازی را هم به آن اضافه کند. این دیوایس همچنین به حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگ مجهز است و از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۴۰ وات نیرو می‌گیرد.

در پشت گوشی، آنر از دو حلقه دوربین روی یکدیگر استفاده کرده است. یکی از آن‌ها از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/۱.۸ و دیگری از یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. یک فلاش LED هم در مرکز آن‌ها حضور دارد. درون حفره‌ای که روی نمایشگر گوشی ایجاد شده نیز شاهد حضور یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم.

آنر X۴۰i به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۲ و پوسته سفارشی Magic UI ۶.۱ عرضه خواهد شد. یک حسگر اثر انگشت جانبی و سیستم تشخیص چهره هوش مصنوعی، امنیت کاربر را تأمین می‌کنند. پشتیبانی از دو سیم کارت، اینترنت ۵G، وای فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱، جی‌پی‌اس و پورت USB-C نیز بخش ارتباطی این گوشی را تشکیل می‌دهد.

قیمت آنر ایکس ۴۰ آی

گوشی جدید آنر در سه نسخه مختلف از نظر پیکربندی حافظه عرضه می‌شود. اولی با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، ۲۳۸ دلار قیمت دارد. دومی همین میزان رم ولی ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی را ارائه می‌کند که قیمت بالاتر ۲۶۸ دلاری دارد. اما سومین نسخه با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی حدود ۲۹۷ دلار قیمتش است. ضمناً آنر این گوشی را در چهار رنگ متنوع صورتی، نقره‌ای، سبز و مشکی وارد بازار می‌کند.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها