|
کدخبر: 265695

افشای مشخصات گوشی جدید موتورولا

بر اساس اطلاعات فاش شده از مشخصات موتورولا RAZR ۳ ، باید این گوشی منعطف را یک پرچمدار بدانیم؛ اما ظرفیت باتری آن، شوکه کننده است.

فناوری افشای مشخصات گوشی جدید موتورولا

افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station، از تولید یک گوشی تاشو ۶.۷ اینچی جدید توسط موتورولا خبر داد. او که ظاهرا درباره موتورولا RAZR 3 صحبت می‌کند، از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به عنوان تراشه دستگاه نام برده است.

طراحی گوشی، با صفحه نمایش اصلی punch-hole و یک نمایشگر کوچک در پنل عقب توصیف شده است. دوربین‌های جلو و عقب هم به ترتیب، ۳۲ و ۵۰ مگاپیکسلی خواهند بود. البته یک دوربین کمکی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور اصلی را همراهی خواهد کرد.

اما به نظر می‌رسد موتورولا ریزر ۳، رکورد داشتن کوچک‌ترین باتری برای یک گوشی منعطف را خواهد شکست. منبع ما به ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باتری گوشی اشاره کرده که برای یک پرچمدار، ناامیدکننده است. محض مقایسه، بد نیست بدانید که ظاهرا گلکسی زد فلیپ ۴ باتری ۳۷۰۰ دارد و با وجود این، بسیاری از اهالی فن، ظرفیت آن را ناکافی می‌دانند.

پیش‌تر ایوان بلس هم با انتشار یک تصویر، به افشاگری درباره گوشی تاشو جدید پرداخته بود. تا جایی که می‌دانیم، این گوشی صفحه نمایش بدون چین‌خوردگی خواهد داشت و حتی شاید به فناوری لولای چرخان تجهیز شود که پتنت شده توسط خود Motorola است. به ادعای کمپانی، این فناوری می‌تواند باریک بودن دستگاه را حتی در حالت تا شده، حفظ کند.

انتظار می‌رود موتورولا  RAZR 3 در ماه آینده میلادی (ژوئن) وارد بازار چین شود و مدتی بعد، به بازارهای جهانی راه پیدا کند. قیمت آن اما هنوز یک راز باقی مانده است.

 

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها