|
کدخبر: 262729

معرفی انواع تلفن ویپ توسط بیستاشاپ

در حال حاضر تلفن ویپ یکی از باکیفیت ترین روش های برقراری ارتباط در مشاغل و سازمان های مختلف است. مهم ترین شاخصه ی این تلفن این است که صدا را از بستر اینترنت منتقل می کند. در ابتدا این تلفن ها فقط برای تماس های صوتی تولید شدند. اما کم کم قابلیت برقراری تماس تصویری به آنها اضافه شد. هدف از طراحی و تولید این تلفن تحت شبکه، فراهم ساختن تمام نیازهای سازمان ها و کسب و کارها در برقراری یک ارتباط موثر با مشتریان است.

از این رو این تلفن ها از پایه ترین امکانات تا پیشرفته ترین امکانات و قابلیت ها برخوردار هستند تا هر نوع کسب و کاری چه بزرگ و چه کوچک بتواند از آن ها استفاده کند. داشتن قابلیت ها زیاد برای برقراری تماس های داخل و برون ساختمانی از مهم ترین ویژگی های تلفن ویپ می باشد. این قابلیت سبب شد از هزینه های وارده به سازمان به شدت کاسته شود.

تلفن ویپ

نحوه نصب و راه اندازی این تلفن ها با استفاده از کابل شبکه و وای فای است. لذا هزینه های کابل کشی در آن ها حذف می شود. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد تلفن ویپ طبیعی است که در این محصول از تجهیزات مختلفی استفاده شود که بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. لازم به ذکر است بدانید این تلفن بر اساس نوع کاربرد و عملکردش دارای انواع مختلفی است. لذا هر کدام از تلفن های ویپ را باید بر اساس نوع کاربرد و نیاز شغل خود تهیه کنید.

انواع تلفن ویپ

از انواع تلفن های ویپ تحت شبکه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تلفن تحت شبکه رومیزی
  • تلفن ویپ از نوع سیپ
  • تلفن های ویپ از نوع USB
  • تلفن ‌های بی ‌سیم یا IP
  • تلفن ‌های تصویری تحت شبکه

با توجه به قابلیتهای منحصر به فرد تلفن های ویپ، در حال حاضر، برندهای مختلفی در دنیا اقدام به طراحی و تولید آن ها نموده اند. برندهای یالینک و گرنداستریم از معتبرترین و باکیفیت ترین آنها می باشند.

معرفی تلفن ویپ یالینک

برند یالینک یکی از معتبرترین برندهای دنیا در زمینه ی تولید انواع تلفن سانترال و تجهیزات مرتبط با آن است. از تلفنهای این برند می توان در شبکه های ویپ، خطوط شهری، شبکه های مربوط به سانترال و ... استفاده نمود. تنوع محصولات این شرکت سبب شد که هر نوع شرکت و سازمانی بتواند با توجه به نیاز خود از محصولات آن استفاده نماید. از طرف دیگر، این شرکت، عنوان دومین تولید کننده ی تلفن سیپ در جهان را به خود اختصاص داده است. کیفیت بالا، مهم ترین شاخصه ی محصولات یالینک می باشد.

تلفن ویپ

در حال حاضر،  Yealink طیف وسیعی از محصولات را به بازار ارائه می دهد که تلفن ویپ یالینک یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین آن ها است. تلفن ویپ یالینک به مانند سایر تلفن های ویپ می تواند صدا و تصویر را در بستر اینترنت و شبکه های کامپیوتری منتقل کند. همچنین پروتکل سیپ یا SIP  که یک پروتکل استاندارد جهانی است در کنار این تلفن ها به کار رفته است.

تلفن ویپ یالینک، به شبکه کامپیوتری وصل می شود و در کنار شبکه سانترال کار می کند. عموما اغلب تنظیمات به کار رفته بر روی تلفن های ویپ یالینک، برگرفته از مرکز تلفن ویپ است.

انواع تلفن ویپ یالینک

 تلفن ویپ یالینک دارای انواع مختلفی است که عبارتند از:

  • تلفن ویپ یالینک سری T2: قیمت مناسب و کیفیت بالا از مهم ترین شاخصه های این مدل است. از این مدل می توان در شرکتهایی که نیاز به گوشی زیاد دارند استفاده نمود. تلفن یالینک SIP-T21P E2 و SIP-T29G و از جمله انواع این مدل می باشند.
  • تلفن ویپ یالینک سری T3: در این مدل، نسخه ها و قابلیت های جدیدتر وجود دارد مثل صفحه نمایش بزرگ تر و صدای HD. این مدل تلفن ویپ یالینک دارای انواع مختلفی است.
  • تلفن ویپ یالینک سری T4: این مدل، ارتقا یافته ی سری های T2 , T3 است.
  • تلفن ویپ یالینک سری T5: ان مدل تلفن ویپ یالینک از قابلیتهای متعددی همچون کلید حافظه و حساب های سیپ زیاد برخوردار است.
  • تلفن های کنفرانس یالینک: این مدل برای اتاق های کنفرانس طراح شده است. کیفیت صدای بالا مهم ترین شاخصه آن می باشد. چرا که تمام نویزها و صداهای اطراف را پاک می کند. این مدل، مجهز به وای فای داخلی است.
  • تلفن ویپ یالینک DECT: این مدل، همان تلفن بی سیم است که از طریق دستگاه پایه به شبکه وصل می شوند.

تلفن ویپ گرنداستریم

معرفی تلفن ویپ گرنداستریم

گرنداستریم Grandstream یکی دیگر از شرکتهای بزرگ و معروف جهان است که در زمینه تولید انواع دستگاه و تلفن سانترال و تجهیزات مربوط به آن فعالیت می کند. از مهم ترین شاخصه های این کمپانی آمریکایی این است که تمام تجهیزات مورد نیاز شبکه های سانترال مورد نیاز شرکت های کوچک و بزرگ را با بالاترین کیفیت، تولید و به بازار عرضه می کند. لذا اگر به هر کدام از تجهیزات شبکه ویپ نیاز داشتید می توانید از این برند تهیه نمایید. در حال حاضر این برند یکی از باکیفیت ترین تلفن های ویپ دنیا را تولید می کند که بهترین صدا، تصویر و سایر قابلیت ها را به کاربران ارائه می دهد.

تلفن ویپ گرنداستریم از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. با توجه به این تنوع، هر کاربر کوچک و بزرگی با هر شبکه ساده و پیشرفته ای می تواند از تلفن ویپ گرنداستریم استفاده نماید. از جمله انواع تلفن ویپ گرنداستریم عبارتند از:

  • تلفن‌ ویپ گرنداستریم بی سیم
  • تلفن‌ ویپ گرنداستریم تصویری
  • تلفن ‌های کنفرانسی

تهیه انواع تلفن ویپ از مجموعه بیستاشاپ

در حال حاضر تلفنهای ویپ یکی از پرطرفدارترین راه های ارتباطی شرکتها و سازمانها به شمار می روند. لذا برندهای معتبری در سراسر دنیا مشغول تولید و عرضه آن به بازار هستند. مجموعه معتبر بیستاشاپ یکی از معتبرترین شرکت های داخلی است که باکیفیت ترین این محصولات را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مجموعه بستاشاپ یک مجموعه تخصصی در زمینه فروش، نصب و راه اندازی انواع سانترال است که با داشتن تیمی مجرب، حرفه ای و تجربه زیاد، بهترین خدمات را به کاربران ارائه می دهد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها