|
کدخبر: 260074

بهترین جایی که می توان اکانت اختصاصی گوگل ادز تهیه کرد!

تبلیغات گوگل مؤثرترین نوع تبلیغات هستند که توسط پارتنر رسمی گوگل انجام می‌شوند. اکانت اختصاصی گوگل ادز در واقع همان خدمات تبلیغات در گوگل است؛ تنها با این تفاوت که در این نوع از خدمات به هر کاربر یک اکانت اختصاصی گوگل ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند به اکانت خود به طورمستقیم دسترسی داشته و تبلیغات مدنظر را مورد بررسی قرار دهند. لازم به ذکر است که تبلیغات کاربر در ایران و گوگل فارسی نیز قابل نمایش است. اکانت اختصاصی گوگل ادز این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا بتواند انواع کمپ و آگهی را ایجاد کرده و از گزارشات گوگل ادز در خصوص میزان بودجه و کلیک‌های ورودی استفاده نماید.

معرفی گوگل ادز

گوگل بزرگ‌ترین و جامع‌ترین منبع برای پاسخ به سوالات مردم سراسر جهان محسوب می‌شود. پاسخ به پرسش‌های کاربران، از طریق تبلیغات پولی و نتایج ارگانیک رخ می‌دهد. گوگل ادز (Google Ads) یک بستر تبلیغاتی پولی به حساب می‌آید که فرد تبلیغ‌کننده می‌تواند با ساخت اکانت اختصاصی گوگل ادز، از این بستر بهره‌مند شود. بستر تبلیغاتی گوگل ادز زیر نظر یک کانال بازاریابی مشهور به‌عنوان «پرداخت به ازای هر کلیک» قرار داشته و فرد تبلیغ‌کننده می‌تواند در این فضا مبلغی را برای هر کلیک یا ایمپرشن در یک تبلیغ پرداخت کند. نتایج گوگل می‌توانند به دو نوع ارگانیک یا تبلیغاتی تقسیم‌بندی شوند. به بیان ساده‌تر، زمانی که کاربران کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو می‌کنند، با لیستی از نتایج روبه‌رو می‌شوند که بخشی از آن‌ها حاصل تبلیغات پولی بوده و بخشی دیگر به صورت ارگانیک هستند.

روند کار گوگل ادز به چه صورت است؟

همان‌طور که ذکر شد، گوگل ادز تحت مدل پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) کار می‌کند؛ بدین معنی که فرد تبلیغ‌کننده یک کلمه کلیدی خاص را در محیط گوگل هدف قرار داده و بابت آن مبلغی را پیشنهاد می‌دهد. در واقع میزان مبلغی که شما پیشنهاد می‌کنید، بیان‌گر حداکثر مبلغی است که قصد دارید برای تبلیغات گوگل بپردازید؛ به‌عنوان مثال چنانچه حداکثر مبلغ پیشنهادی ۴ دلار باشد، شما می‌توانید جایگاه تبلیغاتی که گوگل در آن هزینه برای هر کلیک را ۲ دلار تعیین کرده است، دریافت نمایید. اگر گوگل تشخیص دهد که هزینه تبلیغات شما بیش از مبلغ پیشنهادی است، در این حالت تبلیغات را دریافت نخواهید کرد. لازم به ذکر است که در اکانت اختصاصی گوگل ادز امکان تعیین حداکثر بودجه روزانه برای تبلیغ نیز وجود دارد.

مزایای استفاده از گوگل ادز

گوگل پرکاربردترین موتور جستجو محسوب می‌شود؛ چرا که روزانه بیش از ۵ میلیارد درخواست جستجو را دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که پلتفرم گوگل ادز نیز نزدیک به ۲ دهه است که در زمینه تبلیغات پولی فعال است. در ادامه با مزایای استفاده از گوگل ادز آشنا خواهیم شد:

  • رقابت در کسب و کار

شرکت‌های بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارند که از گوگل ادز برای تبلیغ مشاغل خود بهره می‌برند. این بدان معناست که با وجود رتبه‌بندی ارگانیک، نتایج وب‌سایت شما در زیر رقبا قرار می‌گیرند. تبلیغات گوگل ادز این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید در نتایج جستجو رتبه بهتری را کسب کرده و با کسب‌وکارهای دیگر رقابت کنید.

  • تبلیغات هدفمند

با کمک گوگل ادز می‌توانید تبلیغات خود را به طور هدف‌مند انجام دهید. تبلیغات هدفمند سبب می‌شود تا وب‌سایت شما به افرادی نمایش داده شود که علاقه‌مند به بازدید از آن هستند. این موضوع می‌تواند سبب افزایش بازدید و جذب مشتریان دائمی شود. برای تبلیغات هدف‌مند می‌توانید از کلمات کلیدی، مکان تبلیغ، سن و زبان بهره‌وری کنید.

  • کنترل بودجه

در بستر گوگل ادز می‌توان تعیین کرد که می‌خواهید چه مقدار در ماه یا در روز برای هر تبلیغ هزینه کنید. در اکثر مواقع هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید بابت تعداد کلیک‌ افراد بر روی تبلیغات شماست.

اهمیت خرید اکانت اختصاصی گوگل ادز چیست؟

برای این‌که بتوانید از خدمات تبلیغ در گوگل بهره‌‌ببرید، می‌بایست در قدم اول یک حساب کاربری داشته باشید. مرحله ایجاد حساب کاربری در بستر گوگل ادز رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای بابت آن دریافت نمی‌شود؛ اما زمانی نتیجه مطلوب از تبلیغات در گوگل ادز حاصل می‌شود که شما یک اکانت اختصاصی گوگل ادز را خریداری کرده باشید. در واقع زمانی می‌توان تبلیغات موثری داشت که انواع مختلف عوامل موثر در موفقیت تبلیغ تعیین شده باشند؛ از این رو چنانچه با نحوه تعیین عوامل موثر آشنایی نداشته باشید، قادر به استفاده صحیح از این اکانت نبوده و از کار کردن با آن و نتیجه نگرفتن، خسته خواهید شد. با خرید اکانت اختصاصی گوگل ادز می‌توانید روی تبلیغات خود کنترل و مدیریت بهتری داشته باشید. اکانت اختصاصی ادز این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید از نزدیک شاهد نتایج مثبت سرمایه‌گذاری خود در این شیوه از تبلیغات باشید.

مزایای خرید اکانت اختصاصی گوگل ادز با وی‌دیجیتال مارکتینگ

خرید اکانت گوگل ادز می‌تواند مزایای زیادی را برای فرد تبلیغ‌کننده به همراه داشته باشد. در ادامه به شرح برخی از مزایای خرید این اکانت می‌پردازیم:

  • با خرید اکانت گوگل ادز، امکان دسترسی مستقیم به اکانت موردنظر جهت مدیریت یا مشاهده پنل، وجود دارد.
  • امکان ایجاد شماره تماس برای داخل ایران
  • مشاوره و آموزش پنل مدیریت به صورت آنلاین و رایگان
  • نمایش وب‌سایت در صفحه اول گوگل و کسب رتبه‌های بالای جستجو
  • مدت نمایش نامحدود
  • امکان ایجاد پلاگین سایت لینک
  • پلاگین ویژگی‌ها به انتخاب شما
  • تعداد کلمات کلیدی نامحدود

خرید اکانت اختصاصی گوگل ادز و استفاده از تبلیغات گوگل، می‌تواند سرمایه‌گذاری بزرگی باشد؛ چرا که با کمک تبلیغات گوگل می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب،‌ نتیجه قطعی دریافت نمایید. علاوه بر این بهره‌گیری از خدمات مذکور می‌تواند سبب صرفه‌جویی در زمان شود. شبکه سرچ گوگل می‌تواند این اطمینان‌خاطر را به شما دهد که تبلیغات مذکور در جستجوی کاربرانی که به دنبال برندهایی مثل شما هستند، قرار می‌گیرد. ممکن است در وهله اول بهره‌وری از سیستم گوگل ادز کمی پیچیده باشد، اما با یادگیری می‌توان به‌راحتی سود زیادی از این سیستم کسب کرد. با کمک مجموعه وی‌دیجیتال مارکتینگ می‌توانید اکانت اختصاصی در بستر گوگل ادز را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که وی‌دیجیتال مارکتینگ، پارتنر رسمی گوگل و همچنین متخصص تبلیغات در اینستاگرام و لینکدین است؛ از این‌رو می‌توانید با خیال راحت به آدرس https://vdigimarketing.com/ مراجعه کرده و از تعرفه تبلیغات در گوگل و همچنین سایر خدمات وی‌دیجیتال مطلع شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر