|
کدخبر: 249208

جزئیات جدید درباره هدست واقعیت مجازی اپل

جدیدترین شایعه‌ی منتشرشده درباره‌ی هدست واقعیت مجازی اپل حاکی از آن است که این محصول برپایه‌ی تراشه‌ی مک کار خواهد کرد.

فناوری جزئیات جدید درباره هدست واقعیت مجازی اپل

درحال‌حاضر، شایعات بسیار زیادی درباره‌ی هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شده است و حالا طبق جدیدترین شایعه، گفته می‌شود این محصول برای اجرا به تراشه‌های مک متکی خواهد بود؛ پردازنده‌های سری M۲ که اواخر سال ۲۰۲۲ در مجموعه‌ی به‌روزشده‌ی مک‌ مینی استفاده خواهند شد.

ازآن‌‌جاکه شایعه شده است هدست واقعیت مجازی اپل یک دستگاه مستقل همه‌کاره شبیه Oculus Quest ۲ خواهد بود، منطقی است که اپل آن را به برخی از جدیدترین سخت‌افزارهای خود مجهز کند. M۲ شامل پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی ده‌هسته‌ای است؛ ازاین‌رو، به‌نظر می‌رسد محصول واقعیت مجازی اپل ازنظر قدرت پردازشی دربرابر سایر هدست‌های موجود در بازار، بسیار قدرتمند باشد.

به‌گزارش دیجیتال ترندز، مشخصات شایعه‌شده برای هدست واقعیت مجازی اپل امیدوارکننده به‌نظرمی‌رسد؛ اما توجه کنید که این داده‌ها فقط درحد شایعه است. تحلیلگری به‌نام براد لینچ توییت جدیدی منتشر کرده است که نشان می‌دهد هدست واقعیت مجازی اپل روی تراشه‌ی M۲ اجرا خواهد شد. درواقع این خبر اولین‌بار دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد؛ زمانی‌که فردی نزدیک به زنجیره‌ی تأمین‌کنندگان اپل این جزئیات را فاش کرد.

بااین‌حال، لینچ اطلاعات جدیدی ارائه کرده است. وی در توییت دیگری گفته است که هدست واقعیت مجازی اپل از تراشه‌ی جدیدی دیگری بهره خواهد برد که با M۲ کار می‌کند.

درکنار شایعه‌ها و خبرهای فراوانی که اخیراً درباره‌ی هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شده است، اشاره یکی از توسعه‌دهندگان iOS به سیستم‌عامل Reality OS بسیار جالب است.

با انتشار اطلاعات بیشتر درباره‌ی این دستگاه، دید بهتری از آن به‌دست می‌آوریم. براساس داده‌هایی که تاکنون دردسترس قرار گرفته، ظاهراً با هدستی امیدوارکننده مواجه خواهیم بود که اگر واقعاً روی تراشه‌ی مک اجرا شود، می‌تواند به محصول مهم بعدی اپل تبدیل شود.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها