|
کدخبر: 248903

مشخصات گوشی جذاب هواوی لو رفت + عکس

مشخصات اصلی و طراحی هواوی P50E پیش از موعد رونمایی فاش شد.

فناوری مشخصات گوشی جذاب هواوی لو رفت + عکس

هواوی P۵۰E قرار است در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفندماه) به همراه تعدادی از محصولات دیگر از جمله تبلت جوهر کاغذی «MatePad»، بلندگوی «Sound Joy» و ... وارد بازار شود. پیش از آن، یک مشاور اطلاعات کمی از ویژگی‌های دستگاه را به اشتراک گذاشت.

هواوی P۵۰E به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸G ۴G مجهز خواهد بود. نسخه ۵G این تراشه در سال گذشته در دستگاه‌های میان رده نسبتا محبوب بود و هنوز هم با استانداردها همخوانی داشته و محبوب است. اما به دلیل ممنوعیت ایالات متحده، P۵۰E از نسخه ۴G این تراشه استفاده خواهد کرد.

طراحی این گوشی بسیار شبیه به هواوی P۵۰ است که در ژوئیه ۲۰۲۱ عرضه شد. این دستگاه با ظاهری شکیل و طراحی منحصر به‌فرد دوربین دوگانه وارد بازار شد.  شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی این محصول و اسپیکرهای استریو IP۶۸ آن که دربرابر آب و گردو غبار مقاوم هستند، از ویژگی‌های برتر این محصول بود. انتظار می‌رود P۵۰E نیز چنین ویژگی‌هایی را نیز داشته باشد.

در مجموع، به نظر می‌رسد هواوی P۵۰E نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر و استانداردتر از P۵۰ باشد. اطلاعات افشا شده نشان می‌دهند قیمت آن حدود ۴۰۰۰ یوآن (معادل با ۶۳۰ دلار) خواهد بود.

این درحالی است که سری هواوی P۵۰ که در ژوئیه ۲۰۲۱ وارد بازار شد، قیمت ۴۴۸۸ یوآن (۷۱۰ دلار) داشت. از سوی دیگر P۵۰ از اسنپدراگون ۸۸۸ ۴G استفاده می‌کرد. P۵۰ Pro نیز با دو نوع تراشه وارد بازار شد – یکی به تراشه Kirin ۹۰۰۰ ۴G مجهز بود و دیگری دربردارنده تراشه اسنپ‌دراگون ۴G ۸۸۸.

لازم به ذکر است اگرچه تراشه ۵G توسط هیچ یک از دستگاه‌های تولید شده پشتیبانی نمی‌شود، اما «یو چنگدونگ» مدیرعامل کسب و کار مصرف‌کننده هوآوی پیش از این اعلام کرد که کاربران سری P۵۰ هنوز هم می‌توانند از طریق فناوری‌های ۴G+WiFi۶+AI یک تجربه شبکه عالی داشته باشند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها