|
کدخبر: 248346

طراحی عجیب و غریب سامسونگ برای تولید گوشی

پتنت جدید گوشی های تاشو سامسونگ منتشر شده که دارای طرح عجیب و غریب با صفحه نمایش L شکل است. در ادامه با ویژگی‌های این دستگاه آشنا می‌شویم.

فناوری طراحی عجیب و غریب سامسونگ برای تولید گوشی

جدیدترین پتنتی که سامسونگ منتشر کرده، یک طرح عجیب و غریب است. LetsGoDigital و Concept Creator تصویری از جدیدترین گوشی هوشمند L شکل این سازنده کره‌ای را در قالب یک رندر منتشر کرده‌اند. این پتنت یا حق اختراع دارای یک صفحه نمایش تاشو است که به سمت بیرون باز می‌شود و این قسمت از صفحه نمایش در حالت بسته شده به پشت دستگاه می‌پیچد.

ویژگی های پتنت جدید گوشی تاشو سامسونگ

ویژگی‌هایی که برای این نوع دستگاه‌ها در نظر گرفته شده ما را به یاد ال جی وینگ می‌اندازد. نمایشگر ثانویه Wing گاهی اوقات برای باز کردن برنامه‌های ثانویه در یک پنجره کوچک‌تر یا نمایش اطلاعات اضافی در حین بازی کردن یا تماشای فیلم استفاده می‌شد. این دستگاه عرضه نشده‌ی سامسونگ را می‌توانید در حالی که آن را به صورت عمودی یا افقی نگه داشته‌اید، با باز کردن نمایشگر کمکی به ترتیب به سمت چپ یا بالا استفاده کنید.

از آنجایی که صفحه نمایش این پتنت گوشی تاشو سامسونگ به سمت عقب جمع می‌شود، این بخش از صفحه نمایش به طور بالقوه می‌تواند به عنوان منظره‌یاب برای دوربین‌های عقب استفاده شود. بر اساس نقشه‌های پتنت جدید سامسونگ، ماژول دوربین سه گانه و فلاش LED در این گوشی معرفی نشده وجود دارد، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات دقیق آنها منتشر نشده است.

سایر جزئیات ذکر شده در این پتنت گوشی تاشو سامسونگ عبارتند از باتری دو قسمتی و این که نمایشگر تاشو از UTG یا شیشه بسیار نازک سامسونگ ساخته شده است؛ یعنی همان لایه محافظی که در گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ سامسونگ استفاده شده بود.

یکی از چالش‌های طراحی این‌چنینی، قرار دادن یک لولای تاشو در داخل دستگاه است که صفحه نمایش دور آن قرار می‌گیرد. سامسونگ قبلا لولای تاشو به سمت بیرون را نساخته بود. همچنین این لولا باید فضایی را به خود اختصاص دهد و شاید دلیل نصب باتری دوگانه در این گوشی همین باشد.

شرکت‌های حوزه تکنولوژی اغلب برای دستگاه‌هایی که هرگز به تولید نمی‌رسند، پتنت‌هایی را ثبت می‌کنند. بنابراین باید دید آیا سامسونگ هرگز گوشی هوشمند تاشویی با طراحی L شکل را به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر.

 

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر