|
کدخبر: 245686

آیفون ۳۰۰ دلاری عرضه خواهد شد + عکس

بر‌ اساس گزارشی جدید، مدل پایه‌ی آیفون SE ۲۰۲۲ اپل احتمالاً با قیمت ۳۰۰ دلار به‌ فروش خواهد رسید.

فناوری آیفون ۳۰۰ دلاری عرضه خواهد شد + عکس

اپل نسل دوم آیفون SE را دو سال قبل معرفی کرد. اکنون شایعه شده این شرکت قصد دارد مدل جدید این گوشی را در رویداد هشتم مارس معرفی کند؛ رویدادی که همچنین انتظار می‌رود در آن شاهد معرفی آیپد ایر جدید باشیم. درحالی‌که شرکت مستقر در کوپرتینو هنوز این رویداد را رسماً تأیید نکرده است، تحلیل‌گری به‌ نام جان دونوان می‌گوید قیمت آیفون SE جدید احتمالاً از ۳۰۰ دلار شروع خواهد شد؛ این یعنی قیمت آیفون SE ۲۰۲۲ نسبت به مدل پایه‌ی آیفون SE ۲۰۲۰ حدود ۹۹ دلار کمتر خواهد بود.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، تحلیلگر دیگری به‌ نام دنیل آیوز مدعی شده که اپل قیمت پایه‌ی آیفون SE ۲۰۲۲ را ۳۹۹ دلار تعیین خواهد کرد، اما احتمال عرضه‌ی این محصول با قیمت‌های پایین‌تر را نیز رد نکرده است.

بر‌ اساس شایعات انتظار می‌رود آیفون SE بعدی اپل، با نام آیفون SE پلاس 5G روانه‌ی بازار شود. گفته شده این محصول از شبکه‌های 5G پشتیبانی خواهد کرد و دوربین آن نیز نسبت به قبل بهبود خواهد یافت. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تراشه‌ی A15 بایونیک اشاره کرد؛ پردازنده‌ای که اپل سال گذشته از آن در سری آیفون ۱۳ استفاده کرد.

اگرچه آیفون SE پلاس 5G نسبت به نسل قبلی خود بهبود داده شده است، اما به‌نظر می‌رسد تغییر عمده‌ای در طراحی آن اعمال نخواهد شد؛ زیرا انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از همان سبک طراحی قدیمی آیفون ۸ از سال ۲۰۱۷ بهره ببرد.

منبع: زومیت

ارسال نظر