|
کدخبر: 237110

جذب سرمایه ۳۳ میلیون دلاری توسط این برنامه ساز

رئیس سابق بخش محصولات “Marcus by Goldman Sachs” یک برنامه سرمایه گذاری رمزنگاری به نام “Domain Ventures” راه اندازی کرده است که ۳۳ میلیون دلار از سرمایه گذاران در ۲۵ ژانویه(۵ بهمن) جمع آوری کرده است.

آدام دل (Adam Dell)، برادر سرمایه دار کامپیوتر دل،تیکون مایکل(tycoon Michael)، تیمی متشکل از ۲۵ کارمند سابق گلدمن ساکس را گرد هم آورد. سایر کارکنان نقش خود را در Bridgewater Associates، مورگان استنلی، Coinbase Global و BlockFi ترک می کنند. الیشا ویزل(Elisha Wiesel) مدیر ارشد فناوری سابق گلدمن ساکس و کریستوفر جیانکارلو(Christopher Giancarlo)، رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالاها نیز برای پیوستن به این پروژه انتخاب شده‌اند.

این برنامه کاربران خرد را هدف قرار داده است که برای برنامه‌های سرمایه‌گذاری فعال و مدیریت‌شده، هزینه مدیریت سالانه ۱% دریافت می‌شود. این برنامه دارای هوش بازار در زمان واقعی، نمایندگان مشتری زنده و همچنین تجزیه و تحلیل احساسات اجتماعی است.

Gemini ویژگی اپلیکیشن معامله کریپتو را تسهیل می‌کند و Apex Clearing معاملات و نگهداری اوراق بهادار را فراهم می‌کند.

سرمایه گذاران این پروژه شامل شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر چون Maveron، RRE Ventures، SV Angel و Joe Lonsdale Bessemer Ventures و مارک بنیوف(Marc Benioff) است که یکی از بنیانگذاران Salesforce.com است.

دل(Dell) در اطلاعیه ای در ۲۵ ژانویه(۵ بهمن) گفت: “سرمایه گذاران به دنبال دسترسی به طبقات دارایی های متنوع، همراه با امنیت، شفافیت، و قدرت کنترل امور مالی خود هستند.”

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها