|
کدخبر: 228169

افرانت حامی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت‌ های فردی در کسب و کار شد

نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت‌های فردی در کسب و کار با محوریت سندروم مدیریت سقف شیشه‌ای با عنوان یلدای آموزشی ایران، ۳ دی ماه در تالار وحدت برگزار شد.

فناوری افرانت حامی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت‌ های فردی در کسب و کار شد

افرانت با ماموریت افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان و خلق آینده‌ای بهتر برای جامعه با ارائه خدمات و راهکارهای فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) متنوع ارزش آفرین برای کسب و کارها در کشور؛ حامی مالی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت‌های فردی در کسب و کار با محوریت " سندروم مدیریت سقف شیشه‌ای شد.

در این همایش یک روزه که با حضور اساتید، سخنرانان، استراتژیست‌های بازاریابی و فروش و جمع کثیری از مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی ایران در حوزه برندهای خاص برگزار شد، فرصتی برای مشتریان خود فراهم نمود تا با حضور در این کنفرانس علمی علاوه بر ارتقاء سطح دانش خود در کسب و کار بتوانند تجربیات خود را با متخصصان، فعالان حوزه مدیریت و کسب و کار به اشتراک بگذارند.

افرانت ارائه دهند سرویس‌ها و خدماتی نظیر دیتاسنتر ابری VDC (متاکلود)، سرور ابری Cloud Server، فضای ذخیره‌سازی ابری Object Storage، سرویس پشتیبان گیری Backup Services، DNS ابری و سرویس ایمیل سازمانی Enterprise Email و خدمات پرسرعت به سازمان‌ها و کسب‌ وکارها به عنوان رکن اصلی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت کشور می‌باشد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها