|
کدخبر: 215548

گوشی معروف ترکید! / سوختگی شدید پای صاحب موبایل + عکس

وان پلاس نورد ۲ در هند بار دیگر دچار انفجار شد و این حادثه جراحت شدید ران پای راست صاحب دستگاه را در پی داشت. تصاویری از این انفجار و سوختگی در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

«سوهیت شارما»، یکی از کاربران توییتر تصاویری از انفجار وان پلاس نورد ۲ به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد دستگاه دچار انفجار و سوختگی شده و باعث شده پای کاربر نیز دچار سوختگی شدیدی شود. این نخستین باری نیست که چنین اخباری در مورد انفجار وان پلاس نورد ۲ منتشر می‌شود.

وان پلاس نورد ۲ چند روز پس از اولین حضورش در بازار، به صورت ناگهانی و بدون هیچ دلیل خاصی در حین دوچرخه سواری منفجر شده بود.

انفجار-موبایل

این موضوع بار دیگر نیز اتفاق افتاد و در شهریورماه ماه مجددا انفجار وان پلاس نورد ۲ رسانه‌ای شد و این بار دستگاه در جیب وکیل هندی منفجر شد و توجه کاربران را به خود جلب کرد.

پس از انتشار این خبر و تصاویر، وان پلاس بلافاصله واکنش نشان داد و اعلام کرد چنین حوادثی را جدی می‌گیرد. ظاهرا تیم وان پلاس با کاربر مربوطه ارتباط برقرار کرده و در حال جمع آوری جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد این حادثه است.

انفجار-موبایل1

هنوز دلیل انفجار وان پلاس نورد ۲ مشخص نشده و این شرکت نیز هنوز توضیحی در مورد این موضوع ارائه نکرده است. سوهیت شارما، ضمن به اشتراک گذاشتن تصاویر انفجار این گوشی هوشمند در توییتر به این موضوع اشاره کرده که از وان پلاس انتظار نداشته چنین اتفاقی برای محصولاتش رخ دهد و از این شرکت درخواست کرده تا دست از بازی با زندگی مردم بردارد و منتظر عواقب آن باشد

با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که موبایل مذکور از قسمت پایین و سمت چپ آتش گرفته است. باید دید وان پلاس بعد از بررسی این موضوع به چه نتیجه‌ای می‌رسد و چه گزارشی در مورد آن منتشر خواهد کرد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها