|
کدخبر: 206847

تغییرات جدید در اینستاگرام/ ویدیوهای IGTV حذف می شوند؟

اینستاگرام رسما اعلام کرده که ویدیویهای عادی ۱ دقیقه ای رو با ویدیوهای IGTV که میتونن تا ۶۰ دقیقه باشن، در هم ادغام میکنه و حالا همگی Instagram Video نامیده میشن و دیگه چیزی به نام IGTV نخواهیم داشت

فرمت IGTV در اینستاگرام که قرار بود رقیب یوتوب باشه، انچنان که این شرکت انتظار داشت، رشد نکرد و کم کم از صفحه اصلی اینستاگرام حذف شد و اسم اون روز به روز مخفی تر شد تا اینکه حالا اینستاگرام دو فرمت ویدیویش رو در هم ادغام کرده و دیگه اثری از IGTV نخواهد بود.

با این اقدام کاربران دیگه نیازی ندارن ویدیوهای کوتاه و بلندشون رو با مسیر مختلف اپلود کنن بلکه حالا همه ویدیوهای اینستاگرام مثل پست عادی قابل اپلود کردن هست. علاوه بر این کاربران میتونن ویدیوهای طولانی

رو ببرن، پیجهارو روی اونها تگ کنن و روی اونها فیلتر اعمال کنن.

ویدیوهای کوتاه اینستاگرام کماکان مثل قبل دیده میشن ولی ویدیوهای بلند ۶۰ ثانیه اول اونها در فید اینستاگرام دیده میشه و ادامه ویدیو در محیطی مشابه ریلز اینستاگرام قابل دیدن هست. در این محیط همچنین کاربران با اسکرول به بالا میتونن ویدیوهای مشابه رو ببینن.

اینستاگرام همچنین یک تب جدید به پیج ها اضافه کرده که همه ویدیوهای اون پیج یعنی ویدیوهای کوتاه، بلند و لایو استریم هارو در کنار هم نشون میده. اما ریلز کماکان از Instagram Video مستقل هست و این دو فرمت همچنان در کنار هم در اینستاگرام به فعالیتشون ادامه میدن.

این تغییر از امروز برای کاربران iOS و اندروید عرضه شده و به تدریج برای همه کاربران فعال خواهد شد.

 

منبع: دیجیباتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها