|
کدخبر: 202426

مشخصات اصلی سرفیس پرو ۸ فاش شد

مایکروسافت چهارشنبه همین هفته مراسمی را برای رونمایی از جدیدترین محصولات خانواده سرفیس برگزار می‌کند که یکی از دستگاه‌های حاضر در این رویداد، سرفیس پرو ۸ خواهد بود. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، جزئیات نمایشگر و ظاهر آن فاش شد.

فناوری مشخصات اصلی سرفیس پرو ۸ فاش شد

یک حساب توییتری به نام «Shadow_Leak» به تازگی تصویری منتشر کرده که حاوی اطلاعاتی درباره سرفیس پرو ۸ است. طبق این تصویر، باید منتظر استفاده از نمایشگر ۱۳ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و دو پورت تاندربولت در این دستگاه باشیم.

محصول جدید ردموندی‌ها به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و ویندوز ۱۱ مجهز می‌شود و حاشیه کمی در اطراف نمایشگر خواهد داشت، البته احتمالا این حاشیه بیشتر از سرفیس پرو ایکس باشد. علاوه بر این، مایکروسافت امکان تعویض حافظه SSD را هم برای کاربران فراهم می‌کند، البته این اولین باری نیست که با چنین ویژگی در محصولات سرفیس روبه‌رو می‌شویم.

در حال حاضر کاربران سرفیس لپ‌تاپ ۴، سرفیس پرو ایکس و همچنین سرفیس پرو ۷ پلاس به قابلیت تعویض حافظه SSD دسترسی دارند. بنابراین افزودن چنین ویژگی به نسل بعدی سرفیس پرو اقدام منطقی به حساب می‌آید. در نهایت این منبع مدعی شده که سرفیس پرو ۸ در نسخه پایه با قیمت ۷۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.

برای آشنایی کامل با سرفیس پرو ۸ نباید مدت زمان زیادی صبر کنیم چرا که ردموندی‌ها رویداد بعدی خود را در روز چهارشنبه، ۳۱ شهریور برگزار خواهند کرد. در این مراسم تنها با این تبلت روبه‌رو نخواهیم شد و انتظار داریم ردموندی‌ها دست پر در آن حضور داشته باشند.

از سایر محصولات احتمالی این رویداد می‌توان به سرفیس بوک ۴ با طراحی جدید، نسخه ارتقایافته سرفیس پرو ایکس، سرفیس گو ۳ و همچنین نسل دوم گوشی اندرویدی سرفیس دوئو اشاره کرد. اخیرا سرفیس دوئو ۲ موفق به کسب تاییدیه FCC‌ شده که از پشتیبانی آن از شبکه ۵G خبر می‌دهد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر