|
کدخبر: 202402

کلاب هاوس ایرانی به سبک وزیر ارتباطات

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد تا افرادی که تمایل دارند در گروه گفتگوی مستقیم صوتی با وزیر ارتباطات شرکت کنند، در این سایت ثبت نام اولیه را انجام دهند.

فناوری کلاب هاوس ایرانی به سبک وزیر ارتباطات

یکی از انتقادات وارده به وزیر ارتباطات دولت سیزدهم عدم حضور وی در شبکه‌های اجتماعی است. موضوعی که حتی نمایندگان مجلس نیز در جلسه رای اعتماد به وزاری پیشنهادی به آن اشاره کردند. اما به نظر می‌رسد برای فقدان ارتباط مستقیم مردم و کسب‌وکارها با وزیر ارتباطات، راه‌حل جدیدی اندیشیده شده است.

آن طور که در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است، به منظور ارتباط مستقیم مخاطبان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت در گروه گفتگوی صوتی، فرمی تعبیه شده تا افراد با تکمیل آن برای مکالمه صوتی با وزیر ارتباطات ثبت نام کنند. نام پلتفرم صوتی و زمان گفتگو هنوز مشخص نشده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

در فرم ثبت نام شرکت در گروه گفتگوی مستقیم صوتی با وزیر بایستی اطلاعات هویتی و ارتباطی‌تان مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، پست الکترونیکی و حوزه فعالیت‌ خود را وارد کرده و روی گزینه «پیش‌نمایش و ارسال» بزنید.

زارع1

سپس دوباره فرم تکمیل شده به شما نمایش داده می‌شود که در صورت اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، گزینه «ارسال» را انتخاب کنید.

زارع2

پس از تکمیل و ارسال اطلاعات پیامی به شما مبنی بر «فرم شما با موفقیت ارسال شد. از همکاری شما سپاسگزاریم.» نمایش داده شده و کد پیگیری در اختیارتان قرار می‌گیرد.

زارع3

پیش از این زارع پور در گفتگوی زنده تلویزیونی از مردم خواسته بود تا با ارسال پیامک به شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ مشکلات مورد نظر خود را درباره فضای مجازی اعلام کنند. وی همچنین وعده داده بود در سایت وزارت ارتباطات و از طریق پلتفرم‌های داخلی، یک ساعت را برای ارتباط صوتی با مردم در نظر گرفته تا افراد بتوانند مشکلاتشان را در این حوزه با وی در میان بگذارند.

 

منبع: دیجیباتو
  • شاهین ارسالی در

    حالا چه تحفه ایه؟که اینهمه فقط حرف زدن ب اهاش فرم داره.؟رئیس جمهور فرانسه میاد تو خیابون جلوی مردم حتی سیلی هم میخوره ولی با لبخند میگذره

ارسال نظر