|
کدخبر: 191413

جزئیات بروزرسانی جدید شبکه کاردانو

در بروزرسانی تستی شبکه کاردانو با نام آلونزو بنفش (Alonzo Purple) ، استفاده عمومی کاربران آغاز شده است.

فناوری جزئیات بروزرسانی جدید شبکه کاردانو

آلونزو بنفش سومین و آخرین مرحله از ارتقاء Alonzo پس از تکمیل مرحله آبی و سفید است و پس از تکمیل، اولین تست نت کاردانو کاملاً عمومی است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند. آلونزو سفید، که در اواسط ژوئیه راه اندازی شد ، از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کرد ، اما فقط برای ۵۰۰ کاربر. همچنین اجازه ضبط NFT ها را داده بود ، مانند رویداد اخیر “Liveminting” که اواخر ماه گذشته بین هنگ کنگ و Wolfram Blockchain Labs برگزار شد.

پیش بینی می شود پشتیبانی کامل از قراردادهای هوشمند در شبکه تا پایان آگوست(اوایل شهریور) یا اوایل سپتامبر(اواسط شهریور) تکمیل شود. پس از اتمام ارتقا ، حتی انتظار می رود که شبکه از ERC۲۰ پشتیبانی کند و به توکن های اتر اجازه می دهد تا بر روی آن اجرا شوند. توسعه کاردانو به پنج مجموعه بروز رسانی تقسیم شده است ، آلونزو نشان دهنده پایان دوران “گوگن” است. به ترتیب استقرار ، دوره ها عبارتند از: بایرون شلی ، گوگن ، باشو و ولتیر.

مدیرعامل و بنیانگذار IOHK چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) در مورد این بروز رسانی از طریق ویدئویی در توییتر گفت: ” در آپدیت آلونزو خیلی بروز رسانی های بیشتری در حال انجام است، اما روند ارتقاء به قدری پالایش شده است که شگفت انگیز است. “

ADA-واحد بومی شبکه کاردانو-در پی اعلام این خبر ، قیمت متوسطی را شاهد بود و از اواخر ژوئیه(اوایل مرداد) ، هنگامی که به پایین ترین حد خود در ۱.۰۲۵۱ دلار رسید ، روند صعودی خود را ادامه داد. در آخر هفته قیمت آن به بالای ۱.۴۷ دلار آمریکا رسید.

 

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها