|
کدخبر: 189369

آشنایی با سانترال و آموزش های مرتبط با آن

سانترال چیست؟

با گسترش پیدا کردن تکنولوژی و افزایش پیدا کردن فروشگاه‌های اینترنتی نیاز این نوع از کسب و کارها برای برقراری تماس نیز بیشتر شده است در نتیجه به خطوط تلفن بیشتری نیاز پیدا می‌کنند. همچنین کسب و کار شما برای آنکه بتواند ارتباط خوبی با مشتریان خود داشته باشد باید امکانات لازم در این زمینه را فراهم کند. یکی از بهترین تجهیزات برای رفع این مشکلات استفاده از دستگاه‌های سانترال است. این دستگاه‌ها به شما کمک می‌کنند تا یک بستر برای مدیریت کردن خطوط تلفنی شرکت و اداره خود داشته باشید. این دستگاه‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا یک شبکه کوچک مخابراتی داشته باشید و با کمترین نیروی کار پاسخگوی تمامی تماس‌ها باشید. در ادامه با آموزش‌ سانترال و سانترال پاناسونیک آشنا می‌شوید تا بتوانید با داشتن اطلاعات کامل اقدام به خرید و راه‌اندازی این نوع سیستم برای محیط کار خود کنید.

دستگاه‌های centale چه کاربردهایی دارد؟

  • برقراری ارتباط سریع و رایگان داخلی

همانطور که گفتیم دستگاه سانترال در واقع نمونه کوچک شده از یک مرکز مخابراتی است. در واقع این دستگاه‌ها به شما کمک می‌کنند تا خط‌های مختلف را در یک تلفن جمع‌آوری کنید. این دستگاه همچنین امکان ایجاد خطوط داخلی متفاوت را برای کارمندان در بخش‌های مختلف نیز فراهم می‌کند. در حالت عادی شما می‌تواند 8 خط شهری را به 8 تلفن برای شرکت و اداره خود داشته باشید اما در صورت استفاده از centrale  می‌توانید 24 خط داخلی برای اداره خود فراهم کنید.

  • تلفن گویا

در ادامه بحث آموزش سانترال لازم است بدانید، دستگاه سانترال مجهز به یک تلفن گویا و اتوماتیک است. در نتیجه می‌تواند کار را برای کارمندان شرکت بسیار آسان کند. تا چند سال پیش معمولا این پیام‌ها به صورت اتوماتیک ضبط و انجام می‌شد اما این روزها این کار به راحتی توسط تلفن گویا انجام می‌شود. به کمک این منشی تلفنی می‌توانید تمامی تماس‌های خود را مدیریت کنید و در صورت عدم پاسخگویی آن‌ها را ضبط کنید تا مجددا به آن‌ها رسیدگی شود.

سانترال

سانترال

  • ضبط کردن تمامی تماس‌ها

یکی از مهم‌ترین کاربردهای سانترال بدون شک قابلیت ضبط کردن تماس‌ها است. این ویژگی تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتری دارد. همچنین این امکان را به مدیران شرکت‌ها و ادارات می‌دهد تا از نحوه برخورد اپراتورها با مشتریان اطلاع پیدا کنند.

  • کاهش یافتن هزینه‌های مخابرات

دستگاه‌های سانترال این امکان به ادارات و شرکت‌ها می‌دهد تا با کاهش خطوط از میزان هزینه‌های مخابراتی خود نیز کاسته شود. در صورتی که شرکت شما بزرگ‌تر شود برای اینکه بتوانید راندمان کاری خود را افزایش دهید می‌توانید از خطوط رایگان استفاده کنید.

آموزش سانترال چگونه است؟

دستگاه‌های Centrale  انواع مختلفی دارند در نتیجه آموزش هر یک از آن‌ها نیز متفاوت از دیگری است. اما برای اینکه بتوانید از این دستگاه‌ها استفاده کنید نیاز به مطالعه و آموزش سانترال دارید. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز آموزش‌های سانترال  پاناسونیک و سرورهای ویپ  تمامی اطلاعات لازم درباره نحوه راه‌اندازی و کار این نوع دستگاه‌ها را کسب کنید. این مجموعه علاوه بر پکیج‌های آموزشی که در اختیار شما قرار می‌دهد به شما امکان آموزش حضوری را نیز می‌دهد. از دیگر خدمات پی بی ایکس شاپ می‌توان به پشتیبانی و مشاوره رایگان نیز اشاره کرد.

انواع دستگاه‌های سانترال

مراکز تلفنی مدل‌ها و انواع مختلفی دارد به همین دلیل قبل از خرید باید با هر یک از این مدل‌ها آشنا باشید تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. اما در این میان سانترال پاناسونیک یکی از بهترین و محبو‌ب‌ترین این دستگاه‌ها است.centrale  به دو گروه تجاری و غیر تجاری تقسیم‌بندی می‌شوند. در مراکز تلفنی تجاری معمولا از پاناسونیک استفاده می‌کنند چرا که این امنیت و پایداری خوبی را در اختیار مجموعه شما قرار می‌دهد برای مراکز غیر تجاری نیز دستگاه ایزابل می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد این دستگاه و مرکز تلفنی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد اما به طبع امنیت و پایداری کمتری نیز برای شرکت شما دارد.

سانترال پاناسونیک

سانترال پاناسونیک

آشنایی با سانترال پاناسونیک

سانترال پاناسونیک معمولا در دو مدل تحت شبکه و آنالوگ در بازار عرضه می‌شود. هر یک از انواع این مراکز تلفنی ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی دارند که باید قبل از خرید با آن‌ها آشنا باشید. این نوع از centale دارای کیفیت بالایی است. از دیگر ویژگی‌های این مراکز تلفنی می‌توان به قیمت مناسب، راه‌اندازی و نصب آسان و همچنین عمر طولانی مدت اشاره کرد. به همین دلیل است که انتخاب اول مدیران شرکت‌ها و اداره‌ها این نوع است. در ادامه با دو مدل از مرکزهای تلفنی پاناسونیک آشنا می شویم.

سانترال پاناسونیک آنالوگ

سانترال پاناسونیک TEM/TES824 جز centrale ‌ آنالوگ و کم ظرفیت است که به شما امکان برنامه ریزی از طریق تلفن همراه را می دهد. همچنین مراکز تلفنی TDA نیز جز این دسته از centale قرار می‌گیرد.

ویژگی مراکز تلفنی تحت شبکه

همانطور که گفتیم سانترال پاناسونیک دارای مدل‌های آنالوگ و تحت شبکه است. در این میان مدل‌ها تحت شبکه داری ویژگی‌های بسیار بهتری هستند. مرکزهای تلفنی تحت شبکه علاوه بر سرعت و امکانات بسیار زیادی که دارد، به شما در داشتن یک ارتباط تلفنی با کیفیت بالا نیز کمک می‌کند. در ادامه با ویژگی‌های این نوع centale بیشتر آشنا می‌شویم.

  • پوشش دادن تمامی امکانات در مدل‌های TDA- TDE centale پاناسونیک و بر طرف کردن تمام نواقص
  • راه‌اندازی تمام بسترها
  • راه‌اندازی خطوط مخابراتی در کوتاه‌ترین زمان بدون هیچ گونه مشکل و کاستی
  • داشتن هزینه بسیار کم در کنار کیفیت و کارایی بسیار بالا
  • راه‌اندازی کردن بسترهای سیپ ترانک و ویپ با یک خط 5 رقمی
  • نصب لایسنس‌های 60 روزه رایگان
  • امکان نصب به آسانی بر روی رک و دیوارها
  • داشتن امنیت بسیار بالا
  • بهره‌گیری از ویپ، صندوق صوتی و تلفن گویا

آموزش سانترال

سخن پایانی

با پیشرفته شدن علم و تکنولوژی به طبع نیاز به استفاده از تجهیزات حرفه‌ای‌تر بسیار دیده می‌شود به اهمیت دلیل است که اداره‌ها و مراکز مختلف باید همواره به دنبال راهی برای ساده کردن کار هود و مشتریان باشند. خرید و استفاده از دستگاه‌های سانترال یکی از مهم‌ترین این کارها است اما بهتر است از قبل اطلاعات کامل و جامعی درباره نحوه کارو راه‌اندازی این اطلاعات داشته باشید. گروه پی بی ایکس شاپ با جمع‌آوری انواع آموزش‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهد تا به آموزش سانترال یا دیگر تجهیزات دسترسی کاملی داشته باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها