|
کدخبر: 187581

با قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شوید

اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس اینستاگرام به کاربرانش کنترل بیشتری برای تعیین این که تا چه حد مایل هستند محتوای حساس را در تب اکسپلور مشاهده کنند، فراهم می کند.

تب اکسپلور تصاویر، مکانها و جست و جوهای محبوب را بر اساس علایق کاربران نمایش می دهد و به آنها امکان می دهد به گشت و گذار در بخشهایی مانند غذا، هنر و سفر و موارد دیگر بپردازند.

قابلیت جدید که "کنترل محتوای حساس" نام دارد به کاربران اجازه می دهد تصمیم بگیرند که می خواهند محتوای حساسی که لزوما مقررات اینستاگرام را نقض نمی کنند مانند محتوای خشن را بیشتر یا کمتر مشاهده کنند.

اینستاگرام در پستی اعلام کرد ما تصدیق می کنیم که همه سلایق متفاوتی برای آنچه می خواهند در اکسپلور مشاهده کنند، دارند و این کنترل به آنها درباره محتوایی که مشاهده می کنند، قدرت انتخاب بیشتری می دهد.

اینستاگرام مانند سایر پلتفرمهای شبکه اجتماعی مدتها با این مسئله در کشمکش بوده که چگونه بر محتوای مشکل ساز یا زیان آور در پلتفرمش نظارت کند. این اپلیکیشن تغییرات دیگری را برای کاربرانش صورت داده که شامل افزودن ابزارهای جدید به منظور غیرفعال کردن کامنت گذاری یا محدود کردن فرد خاصی برای تعامل بیشتر با آنها بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، پلتفرمهای شبکه اجتماعی با داغ شدن رقابت، میلیاردها دلار سرمایه گذاری می کنند تا تولیدکنندگان محتوا را به پلتفرمهای خود بیاورند و همزمان تلاش می کنند امکان انتشار محتوای سالم را در پلتفرمهایشان فراهم کنند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر