|
کدخبر: 304053

کشف جسد یک منتقد پس از یک ماه!

جسد «الکسی مدودف» منتقد فیلم و مدیر برنامه چندین جشنواره فیلم در روسیه پس از یک ماه ناپدیدی در منطقه‌ای نزدیک به راه آهن در مسکو پیدا شد.

فرهنگ کشف جسد یک منتقد پس از یک ماه!

خبرگزاری تاس روسیه به نقل از تیم‌های امداد و نجات اعلام کرد که پیکر بی‌جان «الکسی مدودف» منتقد سینما و متصدی انتخاب فیلم جشنواره‌های برجسته روسیه که از ماه ژوئن ۲۰۲۳ ناپدید شده بود، سرانجام در کنار راه آهن در منطقه‌ای در مسکو توسط تیم‌های نجات و جستجو پیدا شده است.

«مدودف» متولد سال ۱۹۶۹ در مسکو بود و ۵۴ سال سن داشت و در انستیتوی دولتی سینماتوگرافی روسیه تحصیل کرد. در دهه ۱۹۹۰ او حرفه خود را به عنوان روزنامه نگار، منتقد فیلم و مترجم دنبال کرد و از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ عضو کمیته انتخاب جشنواره بین المللی فیلم مسکو بود.

«الکسی» همچنین برگزار کننده جشنواره «ساخالین» (لبه جهان) و همچنین مدیر برنامه جشنواره «پیام به انسان» (Message to Man) در سن پترزبورگ، مدیر برنامه جشنواره‌های «آینه» (Mirror)(۲۰۱۱)، مدیر برنامه جشنواره «دو در یک» (Two in One) بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲، مسئول انتخاب فیلم بخش سینمای روسیه در بخش «Les cinemas du Monde »جشنواره کن و همچنین مسئول انتخاب فیلم کوتاه روسی در جشنواره بین المللی فیلم اجیال در دوحه بود.

«مدودف» در طول دورن فعالیت هنری خود عضویت در هیات داوران جشواره پیلسن (جمهوری چک)، جشنواره‌های فیلم در کلوژ (رومانی)، کراکوف (لهستان) را نیز در کارنامه داشته است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها