|
کدخبر: 93749

لایو اینستاگرامی نوبخت در ارتباط با فرهنگیان

رئیس سازمان برنامه و بودجه در لایو اینستاگرامی خود گفت: پنج شنبه جلسه‌ای با حضور فعالان صنفی فرهنگیان برگزار خواهد شد.

گسترش‌نیوز: روز گذشته محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) در یک لایو اینستاگرامی، از تلاش‌ها برای بهبود معیشت معلمان خبر داد و گفت: بنده از کانون‌ها و تشکل‌های فرهنگی که حرفی در این زمینه دارند دعوت می‌کنم که برای روز پنج شنبه از ساعت ۴ در جلسه‌ای که با حضور دست‌اندرکاران سازمان استخدامی و وزارت آموزش و پرورش ترتیب خواهیم داد شرکت کنند و با سند از حق خودشان دفاع کنند. ما هم قضاوت خواهیم کرد و اگر اثبات شود که ما قانون را رعایت نکردیم حتماً آن‌را انجام می‌دهیم اما اگر انصاف حکم کند که حق با آنها بود نیز باید بپذیریم.

nobakht.jpg

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: رتبه‌بندی برای سال ۹۹ هم اجرا می‌شود. در سال ۹۹ برای افزایش حقوق فرهنگیان ۷ هزار میلیارد پول تخصیص دادیم و این کار ادامه خواهد یافت. بر اساس گفته مسئولان مربوطه از مهر ۹۸ تا اسفند ۹۸ رتبه‌بندی اجرا شده و از فروردین به بعد هم انجام می‌شود.

نوبخت در ارتباط با تبعیض میان دریافتی معلمان و سایر کارمندان دولت توضیح داد: متوسط حقوق همکاران من در کادر آموزشی در سال ۹۲ حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. این عدد در سال ۱۳۹۸ به ۴ میلیون و ۳۰۰ تومان و در سال ۹۹ به ۵ میلیون و ۸۰۰ تومان رسید. متوسط حقوقی که درحال‌حاضر همکاران فرهنگی ما دریافت می‌کنند، همسان با متوسط حقوق کارکنان دولت و حتی اندکی نیز می‌تواند بیشتر از آن باشد.

منبع: ایلنا

  • امیر ارسالی در

    همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین واج ب است.اگر انجام نشود.ظلم بزرگی است.بی عد التی میباشد.

  • اکبر نصیریانی ارسالی در

    بنام خدا جناب نوبخت عزیز سلام
    بازنشسته آموزش و پرورش هستم دو کلام حرف حساب دارم
    بزرگوار شما حقوقها را اضافه کردید امروز مطمئن هستم با همت شما اکثر قریب به اتفاق کارمندها و معلمین از حقوقشان راضی هستند
    امروز یک همتراز من در آموزش و پرورش که مشغول خدمت است بیش از ۸ میلیون حقوق میگیرد اما ما بازنشستگان و بازنشستگانی که در اداراتی خدمت کرده اند که حقوق آنها پایین بوده تغییری آنچنان در حقوقمان ندیده ایم
    وزیر محترم شما احتمالا سال آینده وزیر بودجه نیستیدامروز سکان دست شماست امروز بنظرم تنها قشری از خانواده دولت که در فشارند و شما نسبت به آنها تعهد دارید این بازنشسته ها هستند .
    قانون همسان سازی میگوید بنده لیسانس باید ۱۰ درصدکمتر از کارمند با سابقه آموزش و پرورش که هنوز مشغول خدمت هست حقوق بگیرم یعنی حدود ۷۲۰۰.
    الان من ۴۴۰۰۰۰۰ تومان حقوق میگیرم و طی چند سال گذشته بسیار زیر فشار زندگی کرده ام
    استدعاداریم اگر میخواهیدنام نیکی در بین بازنشستگان از خود بجا بگذارید و فردا بگوییم جناب نوبخت ما را به حق و حقوقمان رساند بهر طریق ممکن همسان سازی را پیگیری و اجرا کنید تمام همتتان را روی آن بگذارید مطمئن باشید با اینکار هم ما به حقمان میرسیم وهم خدا از شماراضی خواهد شدو ما وهمه بانشستگان و خانواده آنهااز شما بنیکی یاد خواهند کرد.ضمنا اگر بگویند دولت بودجه ندارد ما میگوییم یا برای همه باشد ویا برای هیچکس نباشد
    خدا پشت و پناه شما و همه خدمت گذاران
    بازنشسته آموزش و پرورش بهبهان نصیریان

  • تیمورعباسی ارسالی در

    سلام جناب نوبخت به خدای محمد مابازنشستگا ن یک مهر ۹۸ واقعا سوختیم مگه میشه یک مهر رتبه نگیره دو مهر بگیره ...خودت وخدای خ ودت و دست حضرت عباس بین ما یک مهری ها با شما در دنیا واخرت قاضی!

  • تیمورعباسی ارسالی در

    اعلام تاریخ همسان سازی و دادن تفاوت پادا ش یک مهر ۹۸ شمارابه خدایی که میشناسید کا ری بکنید بازنشسته یک مهر ۹۸

  • تیمورعباسی ارسالی در

    اقای نوبخت از ما بازنشستگان یک مهر ۹۸ مد رک بخواهید که بی خدایی چون وزیر اپ تمام امید ما و فرزندان ما را برای انتظار سی س اله پاداش ازبین برد.شمارابخداکاری کنیدپا داش ما بااین وضعیت خیلی بی ارزش شده و تف اوتش هم با دو مهر سی چهل ملیون است.کاری کنید ممنون تیمورعباسی بازنشسته یک مهر ۹۸

  • مصطفی حریری ارسالی در

    با سلام جناب دکتر نوبخت
    از کارکنان خدوم مرکز بهداشت ایران (آزمایشگاهیان مظلوم)
    پرداخت حق الزحمه معلمان و تمام کارکنان دولت با این تورم فزاینده که هیچ واکنشی از دولت محترم نسبت به توقف آن به چشم نمیاید بر کسی پوشیده نیست ولی از حق معلمین که در منزل بسر میبرند و در تماس مستقیم با این ویروس منحوس نیستند سخن به میان میاید ولی از کادر فرسوده ی بهداشت و درمان هیچ حمایت چشم گیری نمیشود.
    جناب دکتر خواهشمند است در اسرع وقت کام تلخ شده ی بنده و تمام همکاران خسته و فرسوده را هر چه سریعتر ازین تلخ تر نکرده و با پرداخت فوق العاده ویژه که حق مسلم کارکنان خدوم بهداشت و درمان می باشد لااقل اندکی از تلخی آن بکاهید.
    امیدوارم سخنان بنده برسد به گوش آنکه باید بشنود
    یاحق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها