|
کدخبر: 91620

طرح زوج و فرد هفته جاری اجرا می‌شود؟

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سهولت تردد ضروری شهروندان در هفته جاری طرح کاهش آلودگی هوا اجرا نخواهد شد.

گسترش‌نیوز: سردار محمد رضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با بیان اینکه از شانزدهم فروردین ماه تعطیلات نوروزی پایان یافته است و شرایط و بحث بیماری کرونا بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با این ویروس تا بیستم فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در خصوص طرح کاهش آلودگی هوا تصمیماتی در شورای ترافیک شهر تهران با حضور شهردار تهران گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط خاص و شیوع بیماری کرونا، باید به مردم کمک کنیم تا اگر احیانا تردد ضروری در سطح شهر تهران دارند بتوانند از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند، عنوان کرد: انتقال ویروس و بیماری با وسیله نقلیه شخصی طبیعتا نسبت به وسایل حمل و نقل عمومی کمتر است در این هفته که در آن قرار داریم طرح کاهش آلودگی هوا در سطح شهر تهران یا همان طرح ترافیک زوج و فرد اجراء نخواهد شد.

سردار مهماندار به شهروندان توصیه کرد: از ترددهای غیر ضروری برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خودداری کرده و در خانه بمانیم را رعایت کنند.

وی در خصوص تصمیم گیری درباره ساعت طرح ترافیک، گفت: در جلسه بعدی شورای ترافیک شهر تهران در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها