|
کدخبر: 89306

اسکان فرهنگیان تهران در نوروز ۹۹ برقرار می‌شود؟

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از عدم ارائه خدمات اسکان نوروزی در مراکز اسکان موقت فرهنگیان تحت پوشش این اداره کل در نورورز ۹۹ خبر داد.

گسترش‌نیوز: یوسف بهارلو با اشاره به مبارزه همگانی با شیوع و گسترش بیماری کرونا در سطح کشور اظهارکرد: اگرچه دوران سختی را در این روزها پشت سر می‌گذاریم اما باید توجه داشت که سلامت دانش آموزان، اولیای آنها، همکاران و در عین حال سلامت جامعه از اولویت‌های نظام آموزش و پرورش کشور است و هر گونه فعالیتی که سلامت جامعه را در معرض آسیب قرار دهد ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به کمپین " در خانه می‌مانیم" افزود: در این شرایط التهاب آور شیوع بیماری کرونا بهترین کار، ماندن در خانه است و باید در راستای افزایش سطح آگاهی‌های مردم و جامعه در قطع این زنجیره بیماری اهتمام گسترده و جدی ورزید.

این مسئول نقش دانش آموزان را در متقاعد کردن خانواده‌ها جهت عدم انجام مسافرت‌های نوروزی بسیار پر اهمیت دانست و گفت: قطعا خانواده‌ها در این شرایط سلامتی عزیزان و فرزندان شان را باید اولویت اصلی بدانند و ضمن پرهیز از هر گونه سفر، نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با تاکید بر اینکه قطعا با همت و تلاش مردم، مسئولان و کادر فداکار پزشکی کشور شیوع این بیماری مهلک ریشه کن خواهد شد، خاطرنشان کرد: قطعا در این شرایط سخت، نقش معلمین و همکاران فرهنگی در آرام کردن فشارهای روانی جامعه بسیار مهم است و با آگاهی بخشی می‌توانند مردم را در این مبارزه همگانی رهنمون سازند.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۸ هزار و ۴۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها