|
کدخبر: 86087

‌طرح ترافیک در پنجشنبه‌های سال ‌۹۹ اجرا می‌شود؟

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی گفت: طرح ترافیک در روز‌های پنجشنبه سال ۹۹ اجرا نمی‌شود.

گسترش‌نیوز: عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درباره نحوه اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در روز‌های پنجشنبه در سال ۹۹، اعلام کرد: روند اجرای این موضوع مشابه سال ۹۸ است و فعلاً شورای ترافیک تهران تصمیم جدیدی در این زمینه اتخاذ نکرده است.

tarhterafic.jpg

وی با بیان اینکه طرح ترافیک روز‌های پنجشنبه سال جدید اجرا نمی‌شود، افزود: البته طرح کاهش آلودگی هوا یا همان محدوده زوج و فرد سابق از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ اجرایی خواهد شد و این مسئله علاوه بر کاهش بار ترافیکی در روز‌های جمعه، رضایتمندی مردم را به همراه دارد و از طرفی شهروندان می‌توانند از یک روز تردد رایگان خود جهت ورود به حلقه دوم طرح ترافیک استفاده کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی سازمان حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: طرح ترافیک برای ساکنان محدوده طرح نیز تغییری ندارد، ولی رانندگان باید در صورت مستأجر بودن، اجاره تمدید شده منزل مسکونی خود را در یکی از دفاتر خدمات الکترونیک ارائه دهند.

سعیدیان‌فر خاطرنشان کرد: همچنین همه ساکنان محدوده فرد اعم از حلقه اول یا دوم باید عوارض نوسازی، پسماند، عوارض خودرو و بدهی‌های طرح ترافیک را پرداخت کرده باشند تا بتوانند در سال ۹۹ از طرح ترافیک جدید بهره‌مند شوند.

منبع: فارس

ارسال نظر