|
کدخبر: 58432

پیگیری وصول مطالبات تامین اجتماعی از دولت

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طرح کرامت رضوی حتما ادامه می‌یابد گفت: در حوزه وصول مطالبات سازمان از دولت نیز از تمام ظرفیت‌ها و اعتباری که داریم بهره خواهیم گرفت. درباره وام بازنشستگان نیز از مسئول مربوطه می‌خواهم سریعا اعطای سهمیه مرحله دوم را تسریع و اعلام کند.

گسترش نیوز - مصطفی سالاری در همایش تامین اجتماعی، حامی رونق تولید که همزمان با گرامیداشت روز تامین اجتماعی در مجتمع نگین غرب برگزار شد با بیان اینکه نخستین وظیفه خودمان را امانتداری می‌دانیم گفت: کارگران و کارمندان میزانی از حقوق خود را برای تضمین آینده خود به ودیعه می‌گذارند و وظیفه سنگینی است که امانتداران صادقی باشیم.

salari.jpg

وی افزود: در این حوزه حق ولخرجی و گشاده دستی در حوزه‌های غیرمرتبط با کارگران و بازنشستگان برای خودمان قائل نیستیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اعضای هیات امنا با واسطه یا بی‌واسطه منتخبان جامعه کارگری و بازنشستگی هستند گفت: قطعا باید با شفافیت و پاسخگویی بموقع در مقابل شرکا اقدام کنیم.

وی به اهمیت استقلال مالی و اداری تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: از ظرفیت‌های موجود ارکان مختلف کشور برای خدمت بهتر به ذینفعان بهره می‌گیریم. در ساختار سازمانی مصوب فعلی باید اصلاحاتی درونی انجام دهیم. رابطه شرکت‌های ماموریتی باید در طول یکدیگر قرار بگیرند و اصلاحات درونی برای پاسخگویی بهتر انجام می‌شود.

سالاری به طرح خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی انجام شده و قصد رونمایی از آن را داشتیم اما از همکاران خواستم بسترها به صورت کامل فراهم شوند تا شرمنده مراجعان نباشیم. این طرح پس از تکمیل، رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: وزیر رفاه تاکید دارد که باید اعتبار دفترچه‌های درمانی به وضع مطلوب برگردد. اعتبار دفترچه‌ها کمی مخدوش شده و شاید در برخی مواقع مورد آسیب قرار بگیرد و در دستورکار است که منزلت دارندگان دفترچه حفظ شود.

وی با بیان اینکه طرح کرامت رضوی حتما ادامه می‌یابد گفت: در حوزه وصول مطالبات سازمان از دولت نیز از تمام ظرفیت‌ها و اعتباری که داریم بهره خواهیم گرفت. درباره وام بازنشستگان نیز از مسئول مربوطه می‌خواهم سریعا اعطای سهمیه مرحله دوم را تسریع و اعلام کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: از هفته آینده نشست هایی با حضور شرکای اجتماعی خواهیم داشت. همسان‌سازی حقوق نیز نیازمند کار مشترک بین سازمان، دولت و شرکاست و پیشنهاد استفاده از ظرفیت مسکن مهر برای بازنشستگان را نیز حتما پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: در زمینه اصلاحات پارامتریک نیز قصد ما مضایقه برای شرکا و تصمیماتی نیست که بیمه شدگان فعلی متضرر شوند. باید به سمت خدمات دهی بهتر برویم و این وعده را می‌دهم که پاسدار حقوق شرکا خواهیم بود.

ارسال نظر