|
کدخبر: 300768

تقلب رضا یزدانی در مسابقه «آوای جادویی»

مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» در حالی برگزیدگان خود را شناخت که انتخاب گروه چهارنفره رضا یزدانی به عنوان گروه برگزیده شک و شبهاتی را پیرامون چگونگی انتخاب این گروه ایجاد کرده ‌است، به طوریکه می‌توان عنوان کرد آن‌ها در یک رقابت نابرابر این عنوان را از آن خودشان کردند.

فرهنگی و اجتماعی تقلب رضا یزدانی در مسابقه «آوای جادویی»

در جریان برگزاری مسابقه «آواری جادویی» رضا یزدانی با مساعدت گروه تولید کننده برنامه ، چهار نفر از خواننده‌های برگزیده خود را در قالب یک تیم وارد مسابقه کرد. این گروه توانست بواسطه آرای هیات داوران مسابقه که رضا یزدانی یکی از اعضای آن بود با کنار زدن سایر رقبا به مرحله فینال راه پیدا کند.

آن‌ها در حالی پا به مرحله نهایی گذاشتند که قرار بود برگزیدگان با آرای مردمی انتخاب شوند. از آنجایی که این گروه شامل چهار شرکت کننده بود، تمامی امتیازات آن‌ها برای جذب آرای مردمی عملا ضریب چهار می‌گرفت. در واقع آرای طرفداران، آشنایان، بچه‌محل‌ها و همشهریان عملا برای این گروه، چهار برابر دیگر شرکت‌کننده‌ها بود. به همین واسطه عملا رقابت نابرابری بین آنها و سه نفر دیگر شکل گرفت.

شاید یکی از دلایلی که رضا یزدانی در مرحله نیمه‌نهایی از بین این گروه چهاره نفره و تک شرکت‌کننده رقیب‌آنها رای به حضور گروه چهارنفره داد، همین موضوع ضریب دار بودن آرای مردمی آن‌ها بوده باشد.

در هرحال نمی‌توان در این زمینه به رضا یزدانی خرده گرفت چراکه دست‌اندرکاران برنامه باید از ابتدا مانع تشکیل این گروه چهارنفره می‌شدند، اما از آنجاییکه تولید برنامه با وقفه روبه‌رو شد و آرای مردمی تا مرحله فینال وجود نداشت، این حفره زیاد به چشم نیامد.

مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلمنت» پخش شد.

 

منبع: فیلم نیوز
  • محمد نیکان سلیمان فر ارسالی در

    اصلا هم رضا یزدانی تقلب نکرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها