|
کدخبر: 300637

خبری از پخش سریال مختارنامه نیست!

مدیران بالاخره تصمیم گرفته‌اند، برای یک سال هم که شده قید پخش این سریال را بزنند. البته هنوز تا پایان ماه صفر زمان زیادی باقی است و ممکن است به زودی شبکه‌ای آن را در کنداکتور قرار دهد. ضمن اینکه احتمال پخش نسخ‌های سینمایی آن در روزهای پیش رو وجود دارد.

فرهنگی و اجتماعی خبری از پخش سریال مختارنامه نیست!

سریال «مختارنامه» به کارگردانی داوود میرباقری، سال ۱۳۸۹برای اولین‌بار روی آنتن رفت و با استقبال زیادی روبه‌رو شد. این استقبال بالا باعث شد که مدیران تلویزیون تصمیم بگیرند هرطور شده در ماه‌های محرم و صفر، آن را در کنداکتور شبکه‌های مختلف قرار دهند. به طوری که در سیزده سالی که از پخش این سریال می‌گذرد، هرسال شاهد بازپخش چندباره آن از شبکه‌های مختلف بوده‌ایم.

بازپخش مکرر این سریال باعث شد اعتراض‌ها بالا بگیرد و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با آن شوخی کنند و حتی جوک‌هایی درباره‌اش بسازند اما تلویزیون تحت هیچ شرایطی حاضر نشد دست از آن بکشد.

تا اینکه حتی داوود میرباقری هم به بازپخش بیش از حد مختارنامه واکنش نشان داد و سال ۱۳۹۷خطاب به مسئولان صداوسیما گفت: «واقعا رویتان می‌شود بازهم پخش کنید؟» بعد از آن نوبت به بازیگران و عوامل سریال رسید تا به نوبه خودشان از بازپخش این سریال عذرخواهی کنند. حتی فریبا کوثری در یک گفت‌وگوی تلویزیونی بابت پخش هر ساله این سریال انتقاد و از مردم عذرخواهی کرد.با وجود تمام این انتقادها اما مسئولان درباره این حجم از بازپخش فقط یک پاسخ داشتند: «خود مخاطبان بازپخش این سریال را مطالبه می‌کنند.»

حالا اما با شروع ماه محرم، خبری از پخش این سریال نیست. نه در کنداکتور شبکه‌های آی‌فیلم و تماشا دیده می‌شود و نه شبکه‌های یک و چهار تیزری برای بازپخش آن زده‌اند. مشخص نیست علت پخش نشدن سریال، صرفا حجم بالای اعتراض‌هاست یا فعالیت‌هایی که برخی بازیگران آن در این مدت در شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها