|
کدخبر: 313750

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان ولایتمدار، این شجره طیبه را نماد بارزی از یک نهاد موفق و مؤثر مردمی دانست که پیام آور اندیشه متعالی خودباوری، خدمت خالصانه و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

صنعت پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، متن پیام مهندس علی محمدی به شرح زیر است:

فولاد-اکسین

بسمه تعالی

هفته پرخیر و برکت بسیج، فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمتگزاران مخلص ایران اسلامی است که صادقانه و خاضعانه در راستای حراست و حفظ انقلاب اسلامی از گزند و آسیب دشمنان، مستکبران و بدخواهان جمهوری اسلامی، گام برداشته و مجدانه همت گمارده‌اند تا از این نظام مقدس صیانت کنند.

بدون شک نقش مهم، بی‌بدیل و موثر بسیجیان ولایتمدار در روند تحولات شگرف کشور، دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلایای طبیعی و بحران‌ها، کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و…، برکسی پوشیده نیست.

به خوبی در کلام حضرت آقا، می توان به جایگاه و اهمیت بسیج در جامعه و کشور پی برد، آنجا که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) فرموده اند؛ می‌توان بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

امروز ایران اسلامی، بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه فداکاری، دیگرخواهی و بازگشت به باورهای الهی و انسانی نهفته در تفکر بسیجی است و هفته بسیج، بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه و خالصانه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره)، شهدای معظم انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام جانبازان و آزادگان سرافراز، هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. اطمینان می دهم، مجموعه مدیران و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با همین تفکر بسیجی و روحیه انقلابی خود، در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، سرافرازی جمهوری اسلامی و اعتلای اهداف مقدس نظام، به ثبت رکوردها و رشد تولید ادامه داده و برای ایران اسلامی افتخارآفرینی می کنند.

علی محمدی

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها