|
کدخبر: 312224

فولاد خراسان رتبه اول رشد حاشیه سود فولادسازان را کسب کرد

مدیرعامل فولاد خراسان: راهبرد مناسب در فروش محصولات و تامین موثر، عامل افزایش ۱۶۹ درصدی سود خالص «فخاس» است

صنعت فولاد خراسان رتبه اول رشد حاشیه سود فولادسازان را کسب کرد

مدیرعامل شرکت «مجتمع فولاد خراسان» با بیان این که این شرکت تمام فروش خود را از طریق  عرضه در بورس کالا انجام می‌دهد، از رشد خیره‌کننده حاشیه سود این شرکت در ۶ماه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.

طهمورث جوان‌بخت با بیان این که سیاست‌گذاری عرضه محصولات این شرکت، فروش محصول تحت خر شرایطی و به هر قیمتی نیست، افزود: این امر موجب افزایش درآمد عملیاتی شرکت نسبت به سال گذشته شده است.

به گفته جوان‌بخت، علاوه بر مبحث فروش، مدیریت هزینه‌ها و به خصوص تمرکز بر تامین موثر، به موقع و باکیفیت سلل شده که در حاشیه سود عملیاتی و سود خالص رتبه اول بیشترین میزان رشد را به خود اختصاص دهیم.

گفتنی است، افزایش ۱۶.۱ درصدی حاشیه سود خالص، افزایش ۱۲.۹ درصدی حاشیه سود عملیاتی و افزایش ۱۳.۳ درصدی حاشیه سود ناخالص نسبت به شش ماهه سال ۱۴۰۱ از دستاوردهای قابل توجه شش ماهه اخیر فولادد خراسان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

فولاد-خراسان

فولاد خراسان در مقایسه با دیگر شرکت‌های فولادساز بورسی حاضر در بارار سرمایه،  با ثبت رشد ۱۶۹ درصدی سود خالص نسبت به دوره شش ماهه سال قبل، رتبه اول رشد حاشیه سود خالص، رتبه اول رشد حاشیه سود عملیاتی و رتبه دوم رشد حاشیه سود ناخالص را به خود اختصاص داده است‌.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها